قزوین_ سرهنگ روزبهانی گفت: تیپ سه با قدرت کامل و برنامه ریزی اقدامات مناسب و منظمی را در مهاباد انجام دادند و شاخه های ضد انقلاب توسط آنها پاکسازی و لشگر سنندج آزاد شد.

شاخه‎‌های ضدانقلاب توسط تیپ سه ارتش پاکسازی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ روزبهانی فرمانده رکن سوم لشگر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر روز سه شنبه در نشست خبری همایش ملی نقش رزمندگان استان قزوین در مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور که با حضور سرهنگ برزگر جانشین سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، سرهنگ سید مجتبی اشرفی معاون هماهنگ کننده ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، سرهنگ حسین رجبی مسوول ستاد اجرایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ، سرهنگ حسین روزبهانی فرمانده رکن سوم لشگر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی و برخی از مسوولین وزارت دفاع و جهاد کشاورزی در استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: لشگر ۱۶رزهی افتخار حضور ۳ تیپ را در کردستان و آذربایجان غربی را دارد که از سه محور وارد عمل شد.

وی ادامه داد: از ناحیه همدان تیپ سه لشگر تحت فرماندهی قزوین بود که در این عملیات ها سردار همدانی نیز حضور داشتند و همکاری تنگاتنگی با ارتش ارائه می دادند و در محور سقز_بانه نیز تیپ قزوین وارد عمل شده و به نحو احسن به منافقین چیره شدند.

روزبهانی یادآور شد: تیپ سه با قدرت کامل و برنامه ریزی اقدامات مناسب و منظمی را در مهاباد انجام دادند و شاخه های ضد انقلاب توسط آنها پاکسازی و لشگر سنندج آزاد شد و در عملیات نصر وارد خوزستان شدند.

فرمانده رکن سوم لشگر ۱۶ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: رزمندگان غرب و شمالغرب در ۸ سال دفاع مقدس تلاش کرده اند تا از وطن خود در برابر دشمنان دفاع کنند.

سیدمجتبی اشرفی معاون هماهنگ کننده ستادفرماندهی انتظانی استان قزوین نیز در این نشست عنوان کرد: سمنان رتبه سوم در آمار شهدا از نظر جمعیت را شامل می شود و تعداد رزمندگان از قزوین بالغ بر ۶۰۰ نفر بوده که آمار موجود شامل ۲۶۷ نفر ساکن قزوین است و تعداد شهدا ۵۹ نفر و ۵۷ جانبازان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان و شهدا خصوصیاتی داشتند و تعداد شهدای ناجا در مناطق عرب و شمالعرب نسبت به سایر مناطق بیشتر است زیرا تمرکز ژاندارمری نسبت به سایر نقاط بیشتر بود و دفاع از مرزها از ویژگی رزمندگان بود.

معاون هماهنگ کننده ستادفرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: جوانان بسیاری تقدیم نظام شده است و بسیاری از مردم در شهرهای اطراف با رشادت های این رزمندگان وارد عمل شدند و شهدای شهربانی و رزمندگان نقش آموزش دهی را به درستی انجام می دادند و به برکت خون شهدای ژاندرمری و کمیته و شهربانی و رزمندگان انسجام در بین نیروی انتظامی حاکم شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها