مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان گفت: یکی دو سالی است که فرد جدیدی را در صندوق به عضویت نگرفتیم، البته مدال‌آوران جدید را در محاسبات‌مان آوردیم.

ابطحی: یکی، دو سالی است فرد جدیدی عضو صندوق حمایت از قهرمانان نشده است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سیدمصطفی ابطحی، مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در خصوص پرداخت حقوق به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی اظهار داشت: مدال‌آوران بازی‌های آسیایی در صورت مراجعه به صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان می‌توانند از امکانات و مزایای این صندوق استفاده کنند. البته تا کنون  هیچ یک از ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مراجعه نداشتند. این نکته را متذکر شوم که باید از طریق وزارت ورزش این اقدام صورت بگیرد.

وی افزود: یکی دو سالی است که فرد جدیدی را در صندوق به عضویت نگرفتیم. البته مدال‌آوران جدید را در محاسبات‌مان آوردیم. با توجه به اینکه قانون وزارت ورزش در مجلس در لایحه مطرح و در خصوص صندوق هم یک پیش‌بینی‌هایی شده تا علاوه بر قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی و جهانی،  قهرمانان ملی و استانی هم به نوعی شامل این مزایا شوند. با این وضعیت در سال  آتی شاهد افزایش اعضا خواهیم بود اما با این شرایط فعلا در یکی دو سال گذشته چنین اتفاقی نیفتاده است.

رئیس صندوق حمایت از ورزشکاران و پیشکسوتان در خصوص حقوق پرداختی به مدال‌آوران المپیکی نیز گفت: به زودی در نشستی با اصحاب رسانه این موضوعات را توضیح خواهم داد. این نکته را فقط مژده می‌دهم که کف تسهیلات را ۲ و نیم برابر افزایش دادیم و خبرهای خوبی در پیش داریم.

ابطحی در خصوص اینکه کاراته‌کاران مدال آور در جاکارتا برای استفاده از مزایای خود با صندوق تماس گرفتند اما کاری از پیش نبردند، گفت: اگر این ورزشکاران با خود من تماس بگیرند تا از نزدیک آنها را ببینم واقعیت‌ها را گفته و از آنها دلجویی می‌کنم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها