مازندران- دیبر کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان جاده ای خبر داد.

برخورد با تخلفات رانندگان جاده‌ای مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران، محمد جواد رضایی اظهار کرد: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل ونقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون های مواد ۱۱ و ۱۲ استان مازندران در طی مهرماه لغایت دیماه به  ۳۶ مورد تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی و همچنین۸۷ مورد تخلف رانندگان حمل ونقل جاده ای در سطح استان رسیدگی و احکام آنان نیز صادر شد.

وی افزود: درطی این مدت ده جلسه کمیسیون ماده ۱۲ برگزار و منجر به صدور ۳۶ رای برای شرکت های حمل و نقلی شد که ۱۵ شرکت برائت، ۱۰ شرکت تذکر کتبی و ۲ شرکت لغو پروانه فعالیت و تعطیلی و ۹ شرکت به جریمه نقدی محکوم شدند.

دیبر کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت ها و رانندگان اداره کل  راهداری مازندران اضافه کرد: همچنین در این مدت هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۱ برگزار و پرونده ۸۷  رانندگان بررسی که برای ۶ راننده لغو کارت هوشمند و مابقی تذکر کتبی صادر شد.

رضایی عمده تخلفات شرکت های حمل و نقل و رانندگان برون شهری را حمل بار اضافه بر ظرفیت، جابجایی بار بدون بارنامه، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به شخص فاقد صلاحیت، عدم رعایت مقررات عبور از جاده ها و اخذ کمیسیون اضافی اعلام کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها