همدان- سید هادی حسینی بیدار گفت: امسال با تلاش شبانه‌روزی آب مورد نیاز مردم را تامین کردیم و اجازه ندادیم قطعی آب در شهر همدان اتفاق بیفتد و در حوزه فاضلاب شهری هم تعهدها را اجرا کردیم.

تعهد بازآفرینی شهری را اجرا کردیم

به گزارش قدس آنلاین، سید هادی حسینی بیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان همدان در نشست خبری به مناسبت  فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: با هماهنگی استانداری طرح‌های قابل بهره‌برداری را اعلام خواهیم کرد که فعلا طرح‌های هماهنگ شده برای بهره‌برداری که مقامات استانی در آن حضور خواهند داشت، مشخص نیست.

وی با اشاره بر اینکه در حاشیه شهر همدان باآزفرینی یا توانمند سازی اهالی این نقطه از شهر را برای بهره مندی از شبکه فاضلاب اجرا کردیم، گفت: اکنون ۹۵ درصد حاشیه شهر و ۷۴ درصد کل شهر همدان تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند؛ ۳ رشته رودخانه شهری همدان را هم از فاضلاب جداسازی کردیم و اکنون آب مورد نیاز فضای سبز شهر همدان از آب غیرشرب تامین می‌شود، اما اگر شهرداری همدان از پساب فاضلاب شهری بخواهد استفاده کند،  آماده همکاری هستیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی شرکت آبفای استان همدان تامین آب با کیفیت و سالم است که امسال با تلاش همه همکاران این هدف را محقق کردیم و اجازه ندادیم لحظه ای قطعی آب در شهر همدان ایجاد شود با امید به خدا برای سال آینده هم این روند را ادامه خواهیم داد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: برای عملیات اجرایی فاضلاب شهر فامنین و بخشی از طرح فاضلاب شهر همدان، به صورت مشترک بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار تامین شده است که همه خطوط جمع‌آوری و انتقال فاضلاب شهر فامنین و همچنین تصفیه‌خانه فامنین با این اعتبار  اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توان داخلی همکاران شرکت، اکنون ۱۳ طرح مطالعاتی با تامین اعتباری در حدود ۲ میلیارد تومان در شرکت آبفای استان همدان، در دست مطالعه است؛ برای افزایش امینت مردم و اجرای پدافند غیرعامل هم سامانه‌های گندزدایی آب شرکت آبفای استان همدان از گاز کلر به آب ژاول تغییر کرده است و سامانه نقطه‌یابی مشترکان هم در استان فعال است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها