خراسان جنوبی- سرهنگ پاسدار خبازی گفت:کمیته دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی بشرویه در دهه فجر بیش از ۴۰ برنامه محوری و ۲۴۰ برنامه عمومی اجرا خواهد شد.

برگزاری ۴۰ برنامه شاخص و بیش از ۲۴۰ برنامه دیگر در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"سرهنگ پاسدار علی خبازی " ظهر امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه شهرستان بشرویه در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت  بسیج سپاه شهرستان برگزار شد با تبریک گرامیداشت چهلمین سال باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:  به فرموده  مقام معظم رهبری چهلمین سالگی انقلاب دوران پختگی و نشاط انقلاب است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران  متکی به مردم بوده و هست و مردم خداجوی ایران اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ این انقلاب را با پیروی از امام راحل به ثمر رساندند و امروز نیز پای ارمان های انقلابشان هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه بشرویه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی ما ملتی گمنام و دنباله رو سیاست های بیگانه بودیم خاطر نشان کرد: در قبل انقلاب  اسلامی ، ملتی منفعل در مقابل تصمیم گیری های دولت های زورگو  بودیم ، یک روز امریکا یک روز انگلیس و روس برای ما دستور صادر میکرد  ولی انقلاب ایران اسلامی ،ایران را به کشوری قدرتمند و مستقل تبدیل کرد.

وی افزود: اکنون مسلمان جهان بیدار شده و هویت اسلامی خودشان را باز یافتند و از مسلمانی خود احساس عزت میکنند و روشنفکران و نخبگان دلشان مجذوب انقلاب اسلامی است و تلاش های گسترده ای برای پیشبرد دستاوردهای انقلاب اسلامی  صورت میگیرد.

خبازی با اشاره به اینکه بسیج وظیفه حراست و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی را بر عهده دارد گفت: برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی با خواست خود مردم و از دل مردم و با فرمان امام راحل سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شد.

فرمانده سپاه بشرویه گفت: بسیج در عرصه های مختلف نقش مهم خود را ثابت کرده که در طول چهل سال  پایدار و حافظ ارزش های انقلابی بوده و در جهت امنیت پایدار از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا امروز تلاش کرده است.

تصریح کرد: در طول چهل سال از انقلاب اسلامی بسیج ، در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی ،فرهنگی و محرومیت زدایی اقدامات مفید و گسترده ای در دستور کار قرار داده است و وظیفه خود میداند که برای تمام تهدیدات  دشمن سینه سپر کند و نمیگذارد دشمنان ضربه ای به انقلاب بزنند و تا اخرین لحظه محکم خواهد ایستاد.

وی با اشاره به اینکه در جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر دشمنان را نا امید خواهیم کرد گفت: امروز علی رغم اینکه همه دشمنان نظام چشم طمع  به انقلاب اسلامی دوخته اند و برنامه ریزی کردند تا مردم نتوانند جشن ۴۰ سالگی بگیرد، ولی  به کوری چشم دشمنان در ۲۲ بهمن ماه جشن  باشکوه تر ا ز هر سالی با حضور  مردم  ایران اسلامی خواهیم گرفت.

مسئول کمیته دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به برنامه های مختلف ایام دهه فجر این کمیته خاطر نشان کرد: کمیته دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی بشرویه  در دهه فجر بیش از ۴۰ برنامه محوری و ۲۴۰  برنامه عمومی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه بشرویه  افزود: در اولین روز از ایام بابرکت دهه فجر دیدار با ائمه جمعه و تجدید عهد با ولایت، تجدید میثاق مسولان با شهدای گرانقدر شهرستان ،رژه موتوری ، افتتاح نمایشگاه دهه فجر با عنوان "به سوی پیشرفت " شرکت منسجم در نماز جمعه  خواهد بود.

خبازی افزود: همایش  بزرگ چهل سال ایثارگری و مقاومت در شامگاه اولین روز از دهه فجر در محل  حسینیه گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های ایام دهه فجر تصریح کرد: طنین  زنگ پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری همایش پرشور "من انقلابی ام " با محوریت جوانان در مسجد الرسول و کاروان میز خدمت  بسیج در مسجد موسی بن جعفر از برنامه های دومین روز دهه فجر است.

مسئول کمیته دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همایش پیشگامان انقلاب اسلامی با شعار نهضت ادامه دارد، محفل انس با قران و یاد شهدای انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری شب شعر با موضوع انقلاب اسلامی در سومین روز از دهه فجر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بشرویه از برگزاری همایش "من انقلابی ام"  ویژه خواهران و "همایش چهل سال اقتدار" خبر داد و گفت: این دو همایش ویژه خواهران در چهارمین روز از ایام دهه فجر برگزار میشود  و همچنین  میز خدمت در مسجد حجت برای پاسخگویی به مردم برپا خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های کمیته دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انتقلاب اسلامی بیان کرد: همایش بانوان فاطمی و یاوران انقلاب اسلامی ،نشست بصیرتی با موضوع دستاوردهاب انقلاب اسلامی ، برگزاری ۴۰  تیم گشت بسیج همزمان در سطح شهرستان در قالب گشت های رضویون  از برنامه های  ششمین روز از ایام با برکت دهه فجر می باشد.

خبازی از اعزام دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: در هفتمین روز از ایام فجر انقلاب اسلامی، دانش آموزان پسر شهرستان بشرویه راهی مناطق جنگی در قالب راهیان نور خواهند شد همچنین برنامه  عطر ایستادگی " گلباران مرقد مطهر شهدا " با حضور مسئولان شهرستان در محل گلزار شهدای بشرویه  و  یادواره  شهدای پایگاه امام سجاد و شهدای انقلاب اسلامی  در بخش ارسک برگزار میشود.

مسئول کمیته دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  افزود: حضور سازمان یافته در نمار عبادی سیاسی روز جمعه، عزاداری هیات مذهبی و سوگواره نمایشی انقلاب فاطمی در سالن بحران از برنامه های هشتمین روز ایام فجر در بشرویه است.

فرمانده سپاه بشرویه با تاکید بر حرمت گذاری در ایام فاطمیه بیان کرد : در نظر داریم با توجه به تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه برنامه بیستم بهمن ماه با محوریت شهادت حضرت فاطمه و همایش بزرگ فاطمیون باشد.

خبازی از برگزاری مراسم  بزرگ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و برش کیک جشن انقلاب ویژه خواهران خبر داد و گفت: این مراسم در دهمین روز از ایام فجر در محل سالن ۹ دی برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  با دعوت از عموم مردم مومن ،انقلابی و با بصیرت شهرستان بشرویه برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه خاطر نشان کرد: جشن بزرگداشت چهل سالگی  با حضور تماشایی  احاد امت وفادار با کلید واژه "حضور تماشایی"  در ۲۲ بهمن رقم خواهد خورد.

وی همچنین با اشاره به برنامه انفجار نور هم گفت: جشن نور افشانی شامگاه ۲۲ بهمن ماه  در میدان اصلی شهر بشرویه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به اجرای طرح های عمرانی هم خاطر نشان کرد: افتتاح دو باب رختکن سالن صالحین در بشرویه و ارسک از برنامه های عمرانی است.

خبازی از  آغاز ۷۰ پروژه عمرانی در بشرویه خبر داد و گفت: در حوزه محرومیت زدایی بسیج ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور کار آن از ایام دهه فجر شروع و دهه فجر ۹۸ به بهره برداری میرسد و ۷۰ پروژه ویژه بشرویه خواهد بود، همچنین  ۸ مزرعه خورشیدی نیز افتتاح خواهد شد.

مسئول کمیته دفاعی و بسیج مردمی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  با اشاره به  پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی  گفت: این قرارگاه دارای ۵ پروژه از جمله ساخت سرویس بهداشتی در روستای مجد، کانال انتقال اب روستای رقه ، مرمت قنات خیراباد و ساخت استخر ذخیره اب کشاوری در روستای سنج و کمک به پروژه منابع طبیعی در دستور کار دارد.

فرمانده سپاه بشرویه در پایان با تاکید بر اینکه در ایام دهه فجر به صورت خودجوش و مردمی فضاسازی مناسبی انجام شود گفت: شور و شوق مردم در ایام دهه فجر بی مثال است و قطعا با فضاسازی مناسب و مردمی در بازاریان و اصناف حال و هوای شهر را تغییر خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها