مراسم گرامیداشت ۱۲ بهمن‌ماه سالروز رود تاریخی امام خمینی۰ره) به کشور امروز در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد آغاز شد.

مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، امروز و همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در ساعت ۹:۳۳ روز ۱۲ بهمن ۵۷ و در چهل سالگی انقلاب این روز تاریخی گرامی داشته شد.

در این مراسم که در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد همان ترمینالی که امام خمینی(ره) سال ۵۷ از آنجا وارد ایران شد، امروز وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی حضور دارند.

* ایران به دلیل پیروی از اندیشه‌های امام به قدرت منطقه تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رحمت‌الله مهابادی امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در محل ورود امام در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد اظهار داشت:  با وجود تحریم‌های فلج‌کننده در عرصه‌های مختلف وزیر بهداشت، سلامت، علم، فناوری،‌ هوافضا، هسته‌ای، موشکی، صنایع دفاعی، زیرساخت‌های مواصلاتی و پایانه‌های هوایی، دریایی، ریلی، جاده‌ای و امثال با این حال همه این تکنولوژی‌ها در اندازه گسترده‌ای توسعه یافته است. 

وی ادامه داد: مهرآباد 40 سال پیش در چنین روزی محل طلوع خورشید ایران زمین بود. امروز که انقلاب و انقلابیون به بلوغ چهل سالگی رسیدند بیش از پیش به اندیشه‌های نورانی امام راحل محتاج هستند. 

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: با معماری  که امام ایجاد کرد باید به درستی آشنا بود؛ براساس سخنان امام راحل موضوع مردم استقلال کشور،‌ مبارزه با استکبار، مساله فلسطین،‌ معیشت مردم و توجه به مستضعفان خطوط اصلی نظام است. 

مهابادی افزود: امام سیاست را از اخلاق و معنویت جدا نمی‌دانست او حکومت را برای مردم با مردم و در خدمت مردم می‌خواست و به مسئولان می‌فرمود مردم ولی نعمت ما هستند. 

وی ادامه داد: امام رمز پیروزی را ایمان و وحدت کلمه می‌دانست و می‌فرمود ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. 

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: امروز به دلیل چهار دهه پیروی از اندیشه امام ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها