خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت:طی پیگیری‌های صورت گرفته، اعلام شده که پرواز برای عتبات عالیات، حج و حتی پرواز از فرودگاه بجنورد به سایر مناطق انجام شود.

بهره‌برداری همزمان از ۹۸۳ پروژه در ایام الله دهه فجر
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی شب گذشته در نشست خبری در جمع خبرنگاران استان از افتتاح ۹۸۳ پروژه با اعتبار شش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.
وی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام، در حوزه های منابع طبیعی، شهرداری، راه و شهرسازی و صنعت و معدن هستند.
وی اظهار داشت: از این تعداد پروژه، ۲۴۴ پروژه در شهرستان بجنورد، ۱۴۸ پروزه در شهرستان اسفراین، ۹۲ پروژه در شهرستان شیروان، ۹۳ پروزه در شهرستان مانه و سملقان، ۹۳ پروژه در شهرستان گرمه، ۷۲ پروژه در شهرستان جاجرم و ۱۱۵ پروژه در شهرستان راز و جرگلان هستند.
شجاعی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران اهمیت ورزش در استان گفت: ورزش از نداشته های مهم استان است که پیاده سازی سیستم استعدادیابی، استفاده بهینه از امکانات ورزشی منطقه و معرفی نام استان در لیگ های ورزشی کشور از اولویت ها خواهد بود.
شجاعی افزود: متاسفانه یک سالن ورزشی ۱۵ هزار نفری در بجنورد احداث شده که نیمه کاره رها شده است و در حال صحبت با بخش خصوصی هستیم که آن را تحویل وی دهیم تا از این طریق آباد شود.
وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا رفت و آمدهای ورزشی را در این استان افزایش دهیم چراکه یک مدال آور برای استان اندک است.
استاندار خراسان شمالی در ادامه جلسه درخصوص وضعیت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: براساس مذاکرات صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت، قرار است مدیر کل جدید این سازمان طی یک الی دو هفته اینده معرفی شود.
شجاعی در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص اقدامات انجام شده در مورد حل مشکلات پرواز فردوگاه بجنورد و نتایج آن توصیح داد: فردوگاه آثار توسعه ای زیادی به همراه دارد و آن آثار فقط برای جابجایی چند مسافر و مقداری بار نیست.
این مقام ارشد استان گفت: در خصوص برقراری پرواز های فرودگاه بجنورد پیگیری هایی با دستگاه های مربوطه صورت گرفته است‌.
شجاعی با بیان اینکه از سوی مسئولان ذی ربط قول مساعد برای برقراری هر چه سریع تر پروازها در فرودگاه بین المللی بجنورد داده شده است.
وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از نداشته های خیلی بد در این استان عدم وجود پرواز های منظم است افزود: امیدواریم با پیگیری های انجام شده هر روز حداقل شاهد یک پرواز در فرودگاه بجنورد باشیم.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در این پیگیری ها حتی اعلام شد تا پرواز برای عتبات عالیات، حج و حتی پرواز فرودگاه بجنورد به سایر مناطق انجام شود.
انتهای پیام/

برچسب‌ها