مازندران- ذبیح الله ذاکری از برخورداری ۵۶ خانوار مازندرانی از آب شرب بهداشتی خبر داد.

برخورداری ۵۶ هزار خانوار مازندرانی از آب شرب بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، ذبیح الله ذاکری مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران اظهار کرد: با اجرای دهها طرح آبرسانی در سطح استان، ۵۶ هزار خانوار مازندرانی در ایام الله دهه مبارک فجر از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی به تشریح طرحهای قابل بهره برداری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: حفر و تجهیز ۵ حلقه چاه با آبدهی ۲۰۵ لیتر در ثانیه، اجرای ۴۳۸۰ متر خط انتقال آب در اقطار مختلف، احداث ۵۰۰ کیلووات خط انتقال نیرو، احداث ایستگاه پمپاژ آب به مساحت ۷۰ متر، ساخت و احداث مخزن بتنی به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب، احداث ۸۰ متر اتاقک چاه، ۸۵۰ مترمحوطه سازی و حصاری کشی بخشی از این طرحها بوده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران از ۷۰ هزار متر توسعه و ۶۱ هزار متر اصلاح  شبکه آبرسانی در اقطار ۶۳ تا ۳۰۰ میلی متری در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: در مجموع ۵۶ هزار خانوار از مزایای این طرحها در ایام دهه مبارک فجر برخوردار می شوند.

ذاکری راه اندازی میز خدمت در شهرهای استان و سامانه اطلاعات مکانی آب شرب شهری (GIS) در شهرهای بهشهر و آمل به منظور هومشمند سازی و تحلیل هیدرولیکی شبکه توزیع آب شرب شهری را از دیگر پروژ های قابل افتتاح در این ایام عنوان کرد.

وی در پایان مجموع اعتبار صرف شده برای اجرای این طرحها را ۱۸۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها