فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اعضای باند سرقت‌های حیله گرانه گوشی‌های تلفن همراه در خیابان‌های مشهد که با تصادف به آخر خط رسیده بودند، خبر داد.

فاش شدن شگرد 2 پسر و یک دختر جوان در سرقت گوشی‌های تلفن همراه
به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر آقابیگی با اشاره به گزارش چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری و اعلام شکایت مال‌باختگان و آغاز تحقیقات پلیسی، گفت: درحالی‌که طرح‌های کنترل و مراقبت نامحسوس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار داشت، تیم گشتی پلیس راهور، خودروی سواری‌ای را مشاهده کردند که در بلوار وکیل‌آباد با دنده‌عقب حرکت می‌کرد و با یک خودروی لکسوس و پژو سواری  تصادف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در این لحظه پسر و دختر جوانی که سرنشین خودرو بودند پیاده شدند و پا به فرار گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در این مأموریت ضربتی پس از کشف مقادیری مواد مخدر در داخل خودرو،  به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی راننده 32 ساله  فراری خودروی مذکور شد و حاکی از آن بود که این خودرو در سرقت‌های مشابه نیز مورداستفاده سارقان بوده است.

فرمانده انتظامی مشهد با یادآوری اینکه مأموران کلانتری نجفی این متهم که دارای 2 فقره سابقه کیفری است را بلافاصله دستگیر کردند، بیان کرد: متهم که در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی دختر جوان و همدست دیگرش گفت از مدتی قبل با این دخترخانم آشنا شده و با همدستی  یکی از دوستانش مرتکب سرقت شده‌اند.

آقا بیگی با اشاره به این مطلب که پلیس 2 متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کرد، گفت: بنا بر ادعای اعضای این باند، دختر جوان روی صندلی عقب خودرو نشسته و با زیر نظر گرفتن شهروندان، در کنار عابران پیاده توقف می‌کردند، سپس دختر جوان که آرایشی زننده نیز داشته  با این ادعا که شارژ تلفن همراهش تمام‌شده و نیاز به تماس تلفنی فوری دارد گوشی تلفن همراه طعمه را گرفته و در این لحظه با خودرو متواری می‌شدند.

آقابیگی افزود: در آخرین سرقت، مال‌باخته دست متهمان را می‌خواند و مانع فرار آن‌ها شده که راننده خودرو دستپاچه شده  و با دنده‌عقب حرکت می‌کند که  منجر به‌تصادف می‌شود.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تحقیقات با حضور 3 شاکی پرونده در کلانتری نجفی  برای کشف دیگر سرقت‌های انجام‌شده توسط اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها