البرز- اسماعیل آجرلو گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی «دیدارهای ناتمام» بر اساس کتاب زندگینامه داستانی سرلشگر شهید ابراهیم خانی برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی "دیدارهای ناتمام" برگزار می‌شود

اسماعیل آجرلو رییس حوزه هنری استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: دبیرخانه فرهنگی هنری سرلشگر شهید ابراهیم خانی با همکاری حوزه هنری البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی اینترنتی «دیدارهای ناتمام» را بر اساس کتاب زندگینامه داستانی شهید ابراهیم خانی برگزار می‌کند.

وی افزود: کتاب «دیدارهای ناتمام» روایت زندگی و شهادت تکاور شهید ابراهیم خانی است که به عنوان یکی از شهدای شاخص تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

آجرلو ادامه داد: این کتاب به قلم علی شهبازی و جواد حاجی پور در سال گذشته تألیف و توسط حوزه هنری البرز در انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

رییس حوزه هنری استان البرز تصریح کرد: مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «دیدارهای ناتمام» تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ تعیین شده و به ۵ نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس اهداء می شود.

وی در پایان گفت:علاقمندان می توانند جهت دریافت فایل کتاب به نشانی اینترنتی ebook.sooremehr.ir دانلود رایگان با کد artalborz مراجعه و جهت دریافت  پوستر فراخوان و شرکت در مسابقه به پایگاه های اینترنتی alborz.navideshahed.com و www.khani-fest.comمراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها