مسعود مهدی زاده مقدم گفت:ایجاد تولید و اشتغال، نگینی ارزشمند برای حوزه صنعت در خراسان رضوی بوده است.

ایجاد تولید و اشتغال "نگینی ارزشمند" در حوزه صنعت است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، در نشست هیأت مدیره این شرکت، گفت: ایجاد تولید و اشتغال از شروع انقلاب اسلامی با راه اندازی فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی در کشور آغاز شد و در خراسان رضوی هم با راه اندازی اولین شهرک صنعتی بعد از انقلاب اسلامی تا هم اکنون ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت‌ها یک یه یک نمایان شد و جوانان با رهبری معمار کبیر انقلاب از آن استفاده کردند و امروز انقلاب اسلامی به دستاوردهای بسیار عظیمی در حوزه‌های مختلف دست یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ایجاد تولید و اشتغال، نگینی ارزشمند برای حوزه صنعت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بوده که با اشتغال بالغ بر ۷۵ هزار نفر امروز، یکی از نمونه‌های بارز دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه صنعت است.

مهدی زاده مقدم افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی تاکنون بالغ بر ۲۶۰۰ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۴۰۳۱۶ میلیارد ریال افتتاح و راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای نشان دادن خدمات و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها بوده و همه باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن تبیین شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۴۵ درصد از صنایع، ۴۰ درصد از اشتغال صنعتی و ۲۴ درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار دارد که زمینه تولید و اشتغال را با ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک فعال، فراهم کرده است.

مهدی زاده مقدم افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ۴۰ سال، پیشرفت و ثمرات بسیار عظیم و مطلوبی داشته که این دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، الگوی بسیاری از کشورها شده و از آن استفاده می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها