خراسان شمالی- ولی الله حیاتی گفت: دانش آموزان در شکل گیری هسته انقلاب کارهای ارزشمندی را انجام داده اند که تمامی این اقدامات باید برای نسل جدید تشریح شود.

نمایشگاه‌های درون مدرسه‌ای دستاوردهای انقلاب حمایت شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدرسه دخترانه نمونه دولتی نرجس، بر حمایت ویژه از نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب درون مدرسه ای تاکید کرد و گفت: ما وارث نسلی هستیم که در کوران انقلاب حضور نداشته اند یا از درک آن عاجز بوده اند لذا برپایی چنین نمایشگاه هایی می تواند گنجینه فاخر برای انتقال مفاهیم باشد.

وی اظهار داشت: نقش دانش آموزان در شکل گیری انقلاب کم نظیر بوده اما کمتر هم به این نقش پرداخته شده و چه بسیار دانش آموزان شهیدی هم که در این راه تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی افزود: دانش آموزان در شکل گیری هسته انقلاب کارهای ارزشمندی را انجام داده اند که تمامی این اقدامات باید برای نسل جدید تشریح شود زیرا همین دانش آموزان قبل از انقلاب و پس از آن نقشی کم نظیر در حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی ایفا کردند.

حیاتی در ادامه سخنان خود آینده نسل انقلاب را امیدوارکننده دانست و تصریح کرد:اگر اتفاقاتی که در اوایل انقلاب رخ داد، هم اکنون نیز رخ دهد، بازهم همین نسل دانش آموزان پیشرو و پیش قدم برای دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما از درک پیوند بین مردم و انقلاب عاجز هستند زیرا آنان واقعیت های ایران اسلامی را نمی توانند درک کنند چون مکتب ما الهی و قرآنی است و با معادلات مادی دشمنان همخوانی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها