قزوین_سردار عبدالله عراقی گفت: نیروهای مسلح و مردمی و جهادی استان در مناطق غرب به صورت گمنام و بدون ادعا جان فشانی و نقش آفرینی کردند.

رزمندگان قزوینی بدون ادعا در عملیات غرب کشور نقش آفرینی کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عبدالله عراقی رییس اداره امنیت انتظامی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح امروز (دوشنبه)، در مراسم نقش رزمندگان استان در مناطق غرب و شمالغرب کشور در مسجدامام خمینی (ره) قزوین به نقش رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: نقش رزمندگان و نیروهای مسلح در این دوران بر هیچ کس پوشیده نیست چراکه نقش این شهیدان بسیار اثرگذار بود.

وی با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان در مناطق غرب افزود: از دوران ابتدا که کردستان اشغال شد نیروهای مسلح و مردمی و جهادی استان در مناطق غرب به صورت گمنام و بدون ادعا جان فشانی و نقش آفرینی کردند و این نقش آفرینی ها و مقاومت ها، دستاوردهای مختلفی از جمله تقدیم سه هزار شهید و شهدای شاخص استان قزوین به انقلاب را به همراه داشته است که البته امروز شاهد برکت و جان فشانی های این شهیدان هستیم.

سردارعراقی در بخش دیگری به نقش نیروهای مسلح استان قزوین پرداخت و یادآور شد: همدلی خاصی بین تمام نیروهای مسلح، نیروهای جهادی و مردمی در عملیات غرب کشور مشاهده می شد و نقش نیروهای مسلح استان از همان روز نخست مشخص بود به گونه ای که امروز هم در منطقه نقش این نیروها مشخص است.

رییس اداره امنیت انتظامی عملیات ستادکل نیروهای مسلح بیان کرد: رزمندگان قزوینی در منطقه سوریه بسیار عملکرد مناسبی و پرسرعتی را داشته اند و این رزمندگان در مدت یک هفته شناسایی، طراحی و اجرای عملیات را ایفا کردند.

وی به ورود مقتدرانه نیروهای اسلام در منطقه و سوریه اشاره و اضافه کرد: رزمندگان و نیروهای اسلام در سوریه نیز وارد شدند که تجربه آنها به اندازه هشت سال دفاع مقدس بود و این تلاش ها امروز بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

سردار عراقی یادآور شد: باوجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما این مشکلات مانع پیروی از ولایت فقیه نیست و همواره پایبند اجرای دستورات ولایت فقیه خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها