البرز- محمد فیروزی ضمن اشاره به ممنوعیت عرضه سیگار به افراد زیر ۱۸ سال، گفت: این طرح در ماه های اخیر آغاز شده و در صورت مشاهده تخلف از سوی دکه داران به شدت با آن ها برخورد می‌کنیم.

توزیع نشریات و روزنامه‌ها در محلات کرج اجرایی شود

محمد فیروزی رئیس اتحادیه مطبوعات و نشریات کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: بهتر است در کنار ممنوعیت عرضه سیگار در راستای انجام امور فرهنگی نیز گام برداریم چراکه فرد سیگاری در هر شرایطی آن را تهیه می‌کند.

وی ضمن حمایت از کیوسک های فعال در شهر کرج گفت: برخی با بیان اینکه کیوسک ها تبدیل به سوپرمارکت شده اند از دکه داران انتقاد می کنند این در حالی است که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ کیوسک در کرج فعال بوده و صاحبان آن باید روزی خود را کسب کنند.

رئیس اتحادیه مطبوعات و نشریات کرج تصریح کرد: باید پذیرفت مردم علاقه ای به مطالعه روزنامه نداشته و مطالب مهم را در فضای مجازی مطالعه می کنند این در حالی است که کیوسک ها در گذشته متقاضیان بسیاری داشتند.

فیروزی ضمن درخواست از روزنامه نگاران گفت: باید با حمایت و هم اندیشی روزنامه نگاران روزنامه را در محلات و درب منازل توزیع کنیم و به سهم خود سرانه مطالعه روزنامه را در شهر کرج افزایش دهیم.

وی ادامه داد: کیوسک ها آخرین حلقه از زنجیره هستند، اگر نباشند مطالب روزنامه نگاران و خبرنگاران به دست مردم نمی رسد پس بهتر است آن ها نیز به روش های مختلف دکه داران را مورد حمایت قرار دهند.

رئیس اتحادیه مطبوعات و نشریات کرج در خصوص اختلاف موجود میان دکه داران و سازمان میادین، گفت: قرارداد کیوسک ها به لحاظ قانونی باید ۳ ساله باشد این در حالی است که سازمان میادین هر ساله ۱۵ درصد قرارداد آن ها را افزایش می دهد.

فیروزی تصریح کرد: سازمان میادین ضمن جمع آوری درصدهای افزوده شده آن را بطور یکجا از دکه داران طلب کرده، این در حالی است که دکه داران تهدید به پلمپ شده و هیچ گونه حق اعتراض ندارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها