البرز- سروش خندان دل با بیان این که تا پایان بهمن ماه سال جاری مراسم مزایده کورت ورزشگاه انقلاب برگزار می شود گفت: باتوجه به تعامل با سرمایه گذاران بخش خصوصی این نوید را می دهیم که بزودی این کورت به بهره برداری برسد.

"کورت اسکواش" مجموعه انقلاب کرج بزودی راه‌اندازی می‌شود

سروش خندان دل رئیس هیئت اسکواش استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی ورزشگاه انقلاب اسلامی وجود کورت در این مجموعه امری ضروری و برای اغلب مردم قابل استفاده است.

وی ضمن اشاره به برنامه های آینده باتوجه به احداث کورت جدید گفت: قصد داریم فرایند استعدادیابی را به صورت اصولی و گسترده برای نخستین بار در البرز انجام دهیم.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر در کورت کیانمهر و مدرسه یادگار امام استعدادیابی به عمل می آید اما باتوجه به عدم دسترسی همه مردم به این کورت تاکنون این فرایند به صورت گسترده انجام نشده است.

خندان دل با اشاره به برگزاری مسابقات ویژه دهه مبارک فجر گفت: مسابقات قهرمانی استان به میزبانی کورت کیانمهر برگزار و ورزشکاران مستعد در این رقابت ها شناسایی خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: باتوجه به این که تاکنون بستر مناسب جهت توسعه اسکواش در البرز فراهم نبوده در برگزاری مسابقات با محدودیت مواجه شده ایم اما بدون شک با وجود کورت انقلاب در زمینه های مختلف حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها