‌البرز - عزیزالله شهبازی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح ایام‌الله دهه فجر در استان البرز، گفت: ۵۰۰ پروژه‌ به شکل نمادین انجام شد و برخی از پروژه‌ها به شکل ویدئو کنفرانس افتتاح شدند که اعتبار این پروژه ها بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.

افتتاح پروژه‌های دهه فجر البرز با اعتبار١٥٠٠ میلیارد تومانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیزالله شهبازی استاندار البرز صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم بهره برداری از تصفیه خانه یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی سیمین دشت، با اشاره به اینکه ایام دهه فجر  یادآور ایثارها و اتحاد ملت ایران است، گفت: برای پیروزی و ثبات انقلاب اسلامی، مردم سختی ها و مشقات فراوانی را متحمل شدند تا از آرمان های خود و نظام پشتیبانی کنند.

وی افزود: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با خوداتکایی، خودباوری و اعتماد به نفس بیشتری اداره شده است.

استاندار البرز با بیان اینکه پیش از انقلاب تولیدات کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم متکی به واردات از کشورهای بیگانه بود، گفت: اکنون با فشارها و تحریم های دشمنان، توانستیم به خودکفایی و استقلال در بخش های بسیاری از تولید برسیم.

وی ادامه داد:  در شرایط کنونی که فشارهای دشمنان مضاعف شده، اتحاد و انسجام مسئولان در سایه مودت و دوستی برای حل مشکلات مردم افزایش یافته است.

‌شهبازی عنوان کرد: باید از موازی کاری، اقدامات جزیره ای و اختلافات شخصی پرهیز کنیم و با همدلی و هم افزایی به دنبال رشد و توسعه شهرستان ها و به تبع آن البرز باشیم.

شهبازی با بیان اینکه فرصت و مجالی برای اختلاف و حواشی نداریم، ‌گفت: تمام هدف ما سربلندی میهن اسلامی است و باید با قدرت در این راستا گام برداریم.

وی افزود: تمامی نگرش های مختلف در جمهوری اسلامی، فرصتی برای ایجاد رفاه، امنیت و آرامش مردم در کشور هستند چراکه همه ما از یک قانون و یک رهبر تبعیت می کنیم.

مقام عالی استان با بیان اینکه شرایط تحریم ها هم با اتحاد و همدلی پشت سر خواهیم گذاشت، گفت:حضور فعال بخش مردمی در بخش‌های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری برای ایجاد بسترهای رونق تولید و اشتغال، گواه علاقمندی مردم برای رشد و توسعه کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در شهرستان فردیس به انجام رسیده است، توسعه انشعابات آب  تا ۱۰ روز دیگر، مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت و کل شهرستان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه افتتاحیه‌های شهرستان فردیس در قالب واحد کارگاه و اجرایی خواهد بود، گفت: انجام پروژه‌های این منطقه شتاب بیشتری گرفته است و می دانیم که روزانه به صورت مرتب به سطح شهر خدمات رسانی خواهیم داشت.

شهبازی در رابطه با کل پروژه‌های قابل افتتاح ایام‌الله دهه فجر در استان البرز، بیان کرد: پروژه‌هایی که به شکل نمادین انجام شد ۵۰۰ عدد می باشند، برخی از پروژه‌ها به شکل ویدئو کنفرانس افتتاح شدند.

وی اعتبار تمامی این پروژه ها را بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برشمرد و اضافه کرد: بخش خصوصی و خیرین به کمک ما آمدند و دشمنان کشور، را ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها