نماینده مردم مشهد و کلات گفت:مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته به حوزه باورها برمی گردد. چراکه تا پیش از انقلاب به ملت ایران القا شده بود که نمی تواند حتی یک سوزن هم بسازد.

مهم ترین دستاورد انقلاب در چهل سالگی خودباوری ملت ایران است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به 40 سالگی انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی در مسیر خود فراز و فرودهای متعددی داشته است و علیرغم هجمه های رسانه ای اگر بخواهیم جایگاه ایران را منصفانه در عرصه های مختلف با کشورهای دنیا بررسی کنیم متوجه اقدامات سازنده و چشمگیر این انقلاب  در عرصه های مختلف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اگر وابستگی فکری برخی جریان های داخلی نبود، امروز شرایط بسیار بهتری داشتیم افزود: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته به حوزه باورها برمی گردد. چراکه تا پیش از انقلاب به ملت ایران القا شده بود که نمی تواند حتی یک سوزن هم بسازد اما امروز ایرانی جماعت را در دنیا تحت این عنوان می شناسند که می تواند به هر چه اراده کند دست یابد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: معتقدم در سایه این باورها توانسته ایم کارهای بزرگی را در عرصه های مختلف انجام دهیم و نکته های بسیار بالایی را در بخش های مختلف کسب کنیم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها