قزوین_ سرهنگ هاشم آذربایجانی گفت: به برکت خون جوانان و ایستادگی خانواده شهدا و هدایت رهبری و ولایت فقیه، امروز هر اراده ای کنیم در آن سوی مرزهای ما تحقق می یابد.

امروز به برکت خون شهدا، هر اراده‌ای کنیم در آن سوی مرزها تحقق می‌یابد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یادواره شهدای محله امامزاده حسین (ع) قزوین با حضور مردم شهیدپرور قزوین و جمعی از مسئولان استانی، شب گذشته در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: خداوند امتیاز بزرگی و حق انتخاب به شهدا داده است و شهدا با خدای خود معامله کردند.

وی افزود: پیامبر (ص) می فرماید: «خداوند در روز آخرت تمام بهشتیان را جمع می کند و می گوید چه کسانی حاضرند به دنیا برگردند و دوباره زندگی کنند؟ در آن زمان یک نفر برای این امر اعلام آمادگی نمی کند و تنها برخی از این افراد (شهدا) برای بازگشت به زندگی اعلام آمادگی می کنند؛ شهدا می خواهند به دنیا برگردند تا دوباره در راه خدا بجنگند و لذت شهادت در راه خدا را بچشند».

سرهنگ آذربایجانی یادآور شد: خداوند به شهدا امتیازهای ویژه ای داده است و یکی از امتیازها این است که شهدا زنده اند و اگر قطره خونی از شهدا به زمین ریخته شود تمام گناهان آنها آمرزیده می شود؛ خداوند به شهدا، حق و مقام شفاعت داده است و بیان کرده است که: «هرآنکه را می خواهی به من شفاعت بده» و این معامله بزرگی است؛ امتیاز دیگر شهدا این است که خدا به این شهیدان رجعت داده است و تمام شهدا در روز قیامت با امام زمان (عج) به عنوان سرباز امام ظهور می کنند.

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: بسیاری عنوان می کنند که چرا شهدا به جبهه رفتند و جنگیدند و خانواده های شهدا فرزندانشان را تقدیم کردند و نتیجه این شهادت ها در وضعیت نابسمان کشور و وضعیت نامناسب حجاب بی نتیجه مانده است؟ در پاسخ این افراد باید دستاوردهای شهدا را عنوان و بیان کرد و به خوبی می دانیم که خداوند به شهدا وعده داده است؛تمام شهدا زنده اند و در جبهه حق علیه باطل می جنگند که ما این جنگ را نمی بینیم و البته در صحنه های عمل نیز امدادهای غیبی را با چشم های خود در میدان عمل مشاهده کرده ایم.

وی گفت: امروز در جبهه مقاومت همراه با جوانان امروزی قرار داریم و در عملیات بیت المقدس همان گونه که رزمندگان برای دفاع از کشور در خرمشهر می جنگیدند، رزم همین عملیات را جوانان نسل دوران دفاع مقدس در سال ۹۴ انجام دادند و در جنگ با دشمن حتی یک قدم عقب نشینی نمی کردند.

آذربایجانی یادآوری کرد: در سوریه نیز همچون عملیات دوران دفاع مقدس شهدایی همچون شهید حمیدسیاهکلی مرادی، شهید زکریای شیری و شهید الیاس چگینی را تقدیم جبهه مقاومت کردیم؛ برخی می گویند جنگ در سوریه چه ارتباطی به ایران دارد و چرا پول ها را در اختیار عربی ها قرار می دهید؟ در پاسخ باید گفت که نه دولت فعلی و نه دولت قبلی به جبهه مقاومت هیچ کمک نکرده است.

وی اضافه کرد: داعش برای از بین بردن انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی، عربستان، انگلیس و اسرائیل شکل گرفت و تلاش کردند در جنگ ۳۳ روزه، یک جنگی با عنوان جنگ کوچک شده آمریکا و ایران را راه اندازی کنند تا آمریکا، اسرائیل شود و ایران حزب الله شود و گفتند که یک جنگی را راه می اندازیم که اگر حزب الله را شکست دادیم زمینه برای حمله به ایران فراهم می شود؛ این دشمنان در این جنگ ۳۳ روزه شکست خوردند.

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: دشمن گفت که تنها راه نابود کردن انقلاب اسلامی، تربیت نیروهای متعهد و متخصص و مقید و شهادت طلب است و برای تحقق این امر، داعش را به وجود آورد و به نیروهای خود وعده داد که اگر قبل از ظهر شهید شوید با عایشه همسفره می شوید و اگر بعد از ظهر شهید شوید با رسول گرامی همسفره می شوید؛ قرار بر این بود که در مدت دو ماه سوریه و در مدت ۶ ماه هم عراق را تصرف و بعد از آن به سمت ایران حرکت کنند.

آذربایجانی مطرح کرد: داعش به معنی دولت اسلامی عراق و شام است و دشمنان در شکل گیری داعش، تلاش کردند تا یک کشور خودساخته درست کنند که در مقابل جهان اسلام، عربستان را کنار بزنند و اسلام خشونت و خشن را جلوه دهند که حامی آن آمریکا و اسرائیل است؛ خیز بعدی داعش کرمانشاه بود.

وی گفت: افرادی که عنوان می کنند: «که چرا به عرب ها کمک کردید؟»، در پاسخ با آنها باید بگوییم که اگر شهدای مدافعان حرم نبودند امروز باید در قزوین با داعشی ها می جنگیدیم؛ خانواده های شهدا افتخار کنید که خون شهدای شما دستاوردهای ارزشمندی برای کشور داشته است و اگر شهدا نبودند امروز وضعیت کشور معلوم نبود.

فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا در مرز خود با دشمن نمی جنگیم و هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور با دشمن می جنگیم و امروز جوانان کشور برای جنگ با دشمن به سوریه می روند و این از دستاوردهای بزرگ انقلاب و شهدا است؛ افتخار می کنیم که امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم و جزو کشورهای برتر کشور جهان هستیم.

آذربایجانی مطرح کرد: رییس جمهور آمریکا عنوان کرده است که چهارکشور از جمله کشور ایران در معادلات سیاسی کشورهای دنیا دخالت دارد و اگر این چهار کشور نباشد دنیا نمی داند چه کار کند؛ دشمن سرسخت عنوان می کند که ایران جزوکشورهای سرسخت در تعیین معادلات سیاسی دنیا است.

وی گفت: به برکت خون جوانان و ایستادگی خانواده شهدا و هدایت رهبری و ولایت فقیه، جزو هفتمین کشور قدرت برتر جهان هستیم و هر اراده ای کنیم در آن سوی مرزهای ما تحقق می یابد؛ نقش ولایت و رهبری در راس حکومت ما قرار دارد و امروز به برکت خون شهدا از نظر علمی، صنعتی و پزشکی جزو دهمین کشور برتر جهان هستیم.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: امروز در دریای مدیترانه با دشمن می جنگیم و این اوج اقتدار انقلاب اسلامی است؛ زمانی که در سوریه و عراق، ایرانی ها را می دیدند دست خود را روی سر خود می گذاشتند و به ایرانیان افتخار می کردند.

آذربایجانی مطرح کرد: امروز از نظرموشکی ساخت جزو پنجمین کشور برتر جهان هستیم؛ امروز دشمن به ما می گوید برد موشکی را پایین بیاورید و باید به این دشمن گفت که در برجام برای کشور چه کردید؟

وی اضافه کرد: برخی گرانی های کشور را به رهبری ارتباط می دهند و از عدم رسیدگی رهبری گلایه می کنند، باید به این افراد گفت که هدایت رهبری و ولایت فقیه، انقلاب را امروز به اینجا رسانده است؛ دشمن تلاش دارد در وضعیت نامناسب کشور، ولایت فقیه رامقصر بداند و باید گفت که اگر رهبر جوابگوی گرانی ها باشد، پس تکلیف رییس جمهور و دلت چه خواهد بود؟ 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: چرا این افراد به ولایت فقیه خیانت می کنند؟ قانون اساسی مشخص کرده است که رهبری نمی تواند رییس جمهور نماینده مجلس و وزیر را برکنار کند و قانون می گوید استیضاح وزیر با نماینده های مجلس است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها