حجت الاسلام خاموشی گفت: ان شا الله با سطوت علمی و رهبری مقام معظم رهبری به قله هایی می رسیم که دنیا علم را به زبان فارسی بخواند.

دنیا علم را به زبان فارسی خواهد خواند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی در چهارمین حضور خود در سلسله برنامه های فجر انقلاب در مساجد شاخص با حضور در مسجد فاطمه الزهرا(س) با اشاره به اینکه ما شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده ایم، گفت:امروز شهدای مدافع حرم را داریم و جوانان زیادی برای بقا و استعلای کلمه توحید در مقابله با ظلم و طاغوت جان می دهند.

وی ادامه داد: ما در انقلاب اسلامی ابتدا با  شاه که طاغوت کوچک بود، مبارزه کردیم اما امروز با طاغوتی مبارزه می کنیم که بزرگترین طاغوت دنیاست، ناو هواپیما بر دارد، نظام پولی دنیا را کنترل می کند، هر جا را دلش بخواهد محدود می کند و عربستان را با تحقیر می دوشد و می گوید روزی که شیرش تمام شود ذبحش می کنیم. جوانان ما در مقابل آمریکا که شیطان اکبر است، ایستاده اند.

خاموشی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: در دوران دفاع مقدس کل جهان با ما جنگید. عراق با تجهیزات نظامی که ساخت کشورهای مختلف دنیا بود با ما جنگید.  شهرهای ما را گرفتند مردم ما را آواره کردند و روی دیوارهای خرمشهر نوشتند آمده ایم که بمانیم؛ «جئنا لنبقی».

وی همچنین تصریح کرد: از روز اول انقلاب تا به امروز تحریم مان کردند. طاغوت بزرگ اذناب خود را در منطقه فعال کرد که به ما ضربه بزند اما چه اتفاقی افتاد؟ امروز خود آنها می گویند ما عراق و افغانستان را با این همه هزینه گرفتیم و تحویل ایران دادیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: بعد از دفاع مقدس و جنگی که علیه ما راه انداختند امروز جبهه جنگ سرد بین ایران و جبهه سرمایه داری شکل گرفته است. ما در مرز کاخ سفید که اسرائیل باشد در حال میدان داری هستیم.

خاموشی گوشزد کرد: مقام معظم رهبری به کرات در سالهای اخیر مطالبی را پیرامون دانش و پیشرفت علم مطرح فرموده اند. ایشان جمله ای برگرفته از روایات فرمودند که «العلم سلطان» علم سلطنت می آورد. در کوی و برزن دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور دارد اتفاقات بزرگی می افتد که برای ما ثروت افزاست. رهبر انقلاب دارند مختصات این پیشرفت را به صورت نقطه ای پیگیری می کنند و با اطمینان می فرمایند چهل سالگی انقلاب دوران بلوغ ماست.

خاموشی در ادامه افزود: ما از مقطع چهل سالگی عبور خواهیم کرد و ان شا الله با سطوت علمی و رهبری مقام معظم رهبری به قله هایی می رسیم که دنیا علم را به زبان فارسی بخواند. مراکز تحقیقاتی و علمی و دانشمندان سرمایه های هویت ساز ما هستند و انقلاب اسلامی یک موجود حی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها