قزوین_ سردار رمضان شریف گفت: آمریکا در براندازی انقلاب اسلامی دست خالی مانده است.

 آمریکا در براندازی انقلاب اسلامی دست خالی مانده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار رمضان شریف مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان قزوین در میدان شهدای قزوین، امام خمینی را احیا کننده فرهنگ اهل بیت (ع) و احکام نورانی قرآن کریم عنوان کرد و اظهار داشت: امام راحل با تاسیس انقلاب اسلامی توانست در مسیر احیا دین اسلام نیز حرکتی ماندگار را پایه گذاری کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تمام دشمنی های به مدت چهل سال در مسیر پویندگی و نشاط حرکت می کند، افزود: برخلاف دشمن، این انقلاب همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و امروز شاهد شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی هستیم و چهل سال از این گفتمان می گذرد.

سردار شریف یادآور شد: در بهمن ۵۷  شاهد اتفاقاتی بودیم که برای مقابله با انقلاب اسلامی، هم شرق و هم غرب با هم متحد بودند و کشورهایی مانند آلمان، کره و یمن را دو قسمت کرده بودند و هر کدام بخشی را برای خود می دانستند اما در مورد ایران مخالف بودند و به کل آن طمع داشتند مخالف پیروزی انقلاب اسلامی بودند؛ برخلاف خواسته آنها و اراده خداوند این انقلاب شکل گرفت و چهل سال از این گفتمان و انقلاب می گذرد.

مدیرکل روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: آمریکا هرترفندی که به ذهنشان رسیده است در طول این چهل سال علیه نظام انجام داده است و انواع توطئه و نقشه ها را علیه انقلاب بکار بست تا نظام را ساقط کند؛ ترور، جنگ داخلی، جنگ هشت ساله، تحریم و ایجاد مشکلات اقتصادی از جمله ترفندهایی بود که آمریکا علیه نظام به کار بست اما این ترفندها نتیجه نداده است.

وی اضافه کرد: امروز در آستانه به دهه پنجم انقلاب باید گفت که دست آمریکایی ها به شدت خالی مانده است و نمونه خالی ماندن آمریکا گفت که ریس جمهور این کشور با یک دختر بچه خبرنگار فراری از ایران که فاقد هویت شخصیت است، ملاقات می کند و از او برای براندازی نظام جمهوری اسلامی راهکار می خواهد؛ در این شرایط منافقین که دستشان به خون ۱۷ هزار شهید آلوده است به آمریکا مشاوره می دهد که چگونه در ایران توطه کند و این حرکت اوج استیصال آمریکا در مقابله با آرمانهای انقلابی است.

سردار شریف با طرح این سوال که منافقان چه جایگاهی در بین ما دارند؟، گفت: منافقان تروریست یا خودفروختگان و از مردم رانده شدگان و یا سلطنت طلبان امروز به آمریکا راهکار می دهند.

مدیرروابط عمومی سپاه پاسداران مطرح کرد: آمریکا بیش از هفت تریلیون دلار در عراق هزینه کرد تا در آنجا مستقر شود اما امروز مجبور است شبانه به عراق برود و بسرعت و مخفیانه خارج شود اما ایران اسلامی آنجا عزت دارد و این جایگاه عزتمندانه ایران اسلامی و ذلالت آمریکاست.

وی اضافه کرد: آمریکا بداند که مردم شاهد شسکت های پی در پی شما در منطقه هستند و ناکامی شما از کودتاهای متعدد در این کشور، در جوار مرزهای این کشور به شکست انجامید و شما داعش درست کردید و پنج سال بر دروازه های سوریه کوبیدید اما راه به جایی نبردید؛ شما تلاش می کردید که برای بیرون رفتن خود از سوریه فرضیه های فضای رسانه ای را بیان کنید اما ما با صراحت اعلام می کنیم که تنها عاملی که موجب ترک آمریکایی ها از سوریه شد، ناکامی آنها در سوریه و شکست آنها در این صحنه بود.

سردار شریف مطرح کرد: مردم ایران ما آمریکا را در خلیج فارس آزموده و صحنه دستگیری تفنگداران آمریکایی را با خفت و خواری تجربه کرده ایم و آمریکایی ها بدانند که کوچک ترین توانایی برای مقابله با کشور ایران را ندارند؛ و و اگر توجه کنند که اگر با جمهوری اسلامی وارد جنگ شود، سرنوشتی بهتر از رژیم بعثی نخواهد داشت.

مدیرروابط عمومی سپاه پاسداران تصریح کرد: جوانان ما که امروز بالغ بر ۵۰ میلیون کشور هستند، دوران مبارزه و دفاع مقدس جانانه ملت با ابر قدرت ها را ندیده اند و به آمریکایی ها باید بگوییم که بدانید امروز انقلاب اسلامی با وجود این جوانان، از هرزمانی در طول ۴۰ سال گذشته، توانمندتر و مهیاتر در دفاع از آرمان های انقلاب و هواداران انقلاب اسلامی است؛ بعد از دفاع مقدس توان ویژه ای برای تقویت بنیان دفاعی انجام شده است و امروز قادر هستیم دشمنان را در صورت تعدد به کشور تنبیه کنیم؛ شما امریکایی ها بدانید که کشور در حوزه دفاعی و نظامی از قدرت قابل توجهی برخوردار است و دشمنان علی رغم هیاهو و سروصدا را به جایی نبرده است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته آمریکایی ها کشور ایران را تهدید کرده است، ادامه داد: به همت فرزندان این ملت، امروز با هفت سال تلاش مجدانه پالایشگاه ستاره خلیج فارس ساخته شد و از واردات بنزین بی نیاز شدیم؛ هیچ مانعی و هیچ اراده ای در برابر اراده فرزندان انقلاب وجود ندارد و این تحریم های اقتصادی یک سکویی برای دستیابی به اقتصاد پایدار خواهد بود و همانگونه که در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم در رفع تحریم های اقتصادی و به برکت طرح اقتصاد مققاومتی بر این مشکل فائق خواهیم آمد.

سردار شریف افزود: انقلاب با سه مولفه فرهنگ دینی و انقلابی، رهبری و اتکا به مردم به وقوع  پیوست و تا زمانی که فرهنگ دینی و اهل بیت و آموزه های قرآن کریم در این کشور حاکم باشد دشمن کاری از پیش نخواهد بود؛ بزرگترین مشکل کشورهای حاکم نداشتن رهبری عادل و حاکم است و خداوند را شاکریم که رهبری فرزانه و خردمند را بر ما عنایت کرده است.

مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران یادآور شد: استقلال بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است و تربیت این همه انسان های تحصیل کرده و شجاع و متدین در کشور سرمایه ارزشمندی است که با تجربه تداوم انقلاب اسلامی با سرعت تمام تداوم خواهد یافت؛ نظام از برکات ولایت فقیه بهره مند خواهد شد و این انقلاب به دست صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها