۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 643947

تیم والیبال پیام خراسان باید در آخرین دیدار خود در مرحله نخست لیگ برتر به مصاف شهرداری گنبد برود.

شاگردان جبار در ایستگاه آخر
 
به گزارش قدس آنلاین ،  تیم والیبال پیام خراسان که چند روز قبل موفق شد در دیداری یک‌طرفه، با نتیجه‌ای درخشان از پس پیکان در تهران برآید، حالا باید در آخرین گام در مرحله نخست مسابقات لیگ برتر والیبال کشور، در سالن مهران مشهد پذیرای نماینده گلستان باشد. شاگردان جبار قوچان‌نژاد، در مصاف با پیکان توانستند در سه ست متوالی با نتایج 27 بر 25، 25 بر 20 و 25 بر 14 پیروز شوند تا گام بلندی برای حفظ رتبه چهارمی در جدول بردارند.
نماینده خراسان با ثبت این پیروزی، تعداد بردهای خود را در لیگ 97-98 به عدد 15 رساند و 42 امتیازی شد. برنامه مرحله پلی‌آف بدین‌گونه است که تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم و پنجم مرحله نخست، با یکدیگر روبه‌رو خواهندشد و پیامی‌ها در صورت حفظ جایگاه چهارمی، با رتبه پنجم دیدار خواهندکرد. تا پایان هفته بیست و چهارم، تیم فولاد سیرجان در رده پنجم قرار دارد. 
در بالای جدول نیز شهرداری ورامین با کسب 20 پیروزی از 23 بازی گذشته خود، صدرنشینی‌اش را قطعی کرده و تیم خاتم اردکان و پیکان تهران نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. هرچند تعداد پیروزی‌های سه تیم اردکان، پیکان و پیام در عدد 15 برابر است اما با توجه به اینکه خاتم و پیکان هنوز 2 بازی دارند و پیام تنها یک بار دیگر در مرحله نخست به میدان خواهدرفت، بعید به نظر می‌رسد که شاگردان جبار قوچان‌نژاد به رتبه‌ای بهتر از چهارم دست یابند.
با توجه به اینکه تعداد بردهای فولاد، کاله و سایپا، تیم‌های رده پنج الی هفتم جدول نیز روی عدد 13 و 12 است، حاشیه امنیت خوبی برای پیامی‌ها ایجاد شده و خیال قوچان‌نژاد از ثبات تیمش در رتبه چهارم تا حد زیادی راحت است. مزیت رتبه چهارم بر رتبه پنجم بدین شرح است که اگر کار در مرحله پلی‌آف به بازی سوم بکشد، تیم رتبه چهارمی، دو میزبانی خواهدداشت. 
آخرین دیدار پیام خراسان در مرحله نخست لیگ برتر والیبال کشور، روز چهارشنبه، 24 بهمن‌ماه از ساعت 16 در برابر شهرداری گنبد برگزار خواهدشد. 
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها