خراسان شمالی- حبیب یزدان پناه گفت: شناساندن خراسان شمالی به عنوان یک مقصد گردشگری، معرفی جاذبه های دیدنی و ظرفیت های این استان در جذب گردشگر از جمله اصلی ترین اهداف حضور ما در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران است.

معرفی جاذبه‌ها و فرصت‌های گردشگری استان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی امسال با رویکردی متفاوت و در حوزه های مختلف گردشگری شهری، هتل ها و واحدهای پذیرایی، آژانس های مسافرتی، اقامتگاه های بومگردی و... در غرفه ای به مساحت ۳۰۰ متر مربع در این نمایشگاه حضور می یابد.

یزدان پناه تأکید کرد: شناساندن خراسان شمالی به عنوان یک مقصد گردشگری، معرفی جاذبه های دیدنی و ظرفیت های این استان در جذب گردشگر از جمله اصلی ترین اهداف حضور ما در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران است.

وی ایجاد یک پل ارتباطی بین سرمایه‌گذاران و فعالان بخش گردشگری خراسان شمالی با سایر سرمایه‌گذاران و فعالان در دیگر استان‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی را از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به اینکه اولویت ما توسعه گردشگری است این نمایشگاه می تواند فرصت خوبی برای گردشگری استان باشد که چیدمان و طراحی غرفه ها در بخش نمایشگاهی استان نیز بر همین اساس آماده سازی شده است.

یزدان پناه گفت: در بخش نمایشگاهی خراسان شمالی با نمایش مراسم آیینی و ارائه بخشی از فرهنگ و رسوم بومی از بازدیدکنندگان استقبال می‌شود و پذیرای شایسته جمع کثیری از بازدیدکنندگان داخلی و خارجی خواهیم بود.

وی ضمن دعوت از تمام هموطنان، اهالی خراسان شمالی و نیز هم استانی های مقیم تهران برای بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، افزود: علاقه مندان می توانند برای بازدید از بخش نمایشگاهی خراسان شمالی از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه جاری به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و سالن شماره ۴۴ مراجعه کنند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها