البرز - اسماعیل صدیق با اشاره به فروش فوق العاده ۵۰۰ واحد صنفی پوشاک در پایان سال در کرج، گفت: نمایشگاه اقلام ضروری جهت تنظیم بازار شب عید و پوشاک در نیمه دوم اسفند ماه در نمایشگاه دائمی کرج برگزار خواهد شد.

فروش فوق‌العاده ۵۰۰ واحد صنفی پوشاک کرج در پایان سال جاری

اسماعیل صدیق رییس اتحادیه پوشاک کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در زمینه عرضه پوشاک در پایان سال، گفت: جهت حمایت از کالای داخلی در استان همایشی در ۲۸ بهمن سال جاری در سالن همایش موسسه اصلاح و بذرکرج در زمینه صنعت پوشاک و نساجی خواهیم داشت.

وی افزود: در توزیع پوشاک با قیمت مناسب در پایان سال مشکلی نخواهیم داشت.

صدیق به فروش فوق العاده ۵۰۰ واحد صنفی پوشاک در پایان سال خبر داد و گفت: در سطح شهر کرج حوزه بندی شده تا صنوفی که ثبت نام می کنند مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی اضافه کرد: صنوفی که ویژگی هایی از جمله کالاهای با کیفیت، عدم مشکل تعزیراتی، و دارای اتیکت و دستگاه پوز باشند به آنها مجوز فروش فوق العاده داده می شود.

صدیق با بیان اینکه این صنوف ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت متعارف بازار اجناس خود را در پایان سال ارائه خواهند داد، گفت: کسانی که کالاهای زمستانه نیز دارند و هنوز به فروش نرسانده اند اجازه حراج داده می شود تا با قیمت خرید دراختیار خریداران قرار دهند.

رییس اتحادیه پوشاک کرج افزود: فروش کیف و کفش نیز به همین صورت خواهد بود و ۱۰۰ واحد صنفی فروش فوق العاده خواهند داشت و تا ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

صدیق از برپایی نمایشگاه پوشاک در پایان سال جاری خبر داد و گفت: این نمایشگاه در بازارچه دائمی گلستان واقع درجنب پل شهدای پلیس کرج  و از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت:این نمایشگاه زیر نظر سازمام صنعت،معدن و تجارت البرز جهت تنظیم بازار اقلام ضروری برپا خواهد شد و اتاق اصناف مسوول برگزاری آن است

انتهای پیام/

برچسب‌ها