در شب برتری بزرگ پاری‌سن‌ژرمن در اولدترافورد، پورتو با وجود باخت در خانه رم به صعود امیدوار شد.

پاری‌سن‌ژرمن با برتری مقابل منچستریونایتد نیمی از راه صعود را پیمود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در زمین  منچستریونایتد و پیروزی  ۲ بر یک خفیف رم در خانه‌اش مقابل پورتو آغاز شد.

در بازی ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر، پس از یک نیمه بدون گل در بازی من‌یونایتد در خانه‌اش مقابل پاری‌سن‌ژرمن، میهمان با ارائه یک بازی برتر در ۴۵ دقیقه دوم توسط کیمپمبه در دقیقه ۵۳ و امباپه در دقیقه ۶۰ به گل رسید و ضمن حفظ برتری ۲ بر صفر نیمی از راه صعود را در زمین رقیب پیمود. نکته جالب توجه بازی، درخشش دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن بود که با وجود قرار گرفتن تحت فشار هواداران تیم سابقش روی هر دو گل پاریسی‌ها نقش داشت. ضمن اینکه پوگبا از منچستریونایتد در دقیقه ۸۹ از بازی اخراج شد.

براساس این گزارش، در دیگر بازی همزمان، رم در ورزشگاه «المپیکو» ۲ بر یک از سد پورتو گذشت و تیم پرتغالی به خاطر گل زده در خانه حریف به بازی برگشت در زمین خودش امیدوار شد. پس از یک نیمه بدون گل، ابتدا رم توسط زانیولو در دقایق ۷۰ و ۷۶ دروازه کاسیاس را باز کرد، اما پورتو توسط لوپس در دقیقه ۷۹ یکی از گل‌های را جبران کرد تا در نهایت بازی با برتری ۲ بریک تیم رم به پایان برسد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها