مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۳.۵ میلیون نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تولید کردیم و امروز به مرز تولید 100 هزار نسخه رسیده‌ایم. همچنین استان خراسان پیشتاز در حوزه نسخه الکترونیک است

خراسان پیشتاز در حوزه نسخه الکترونیک است
به گزارش قدس آنلاین ، حمید داستانی در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در محل این ساختمان در خیابان کوهسنگی، اظهار کرد: این پروژه بعد از چند سال پیگیری و تلاش ، امروز به لطف الهی به بار نشسته است و امیدواریم در خدمت توسعه خدمات استان قرار بگیرد.
وی افزود: در حال حاضر جمعیت استان هفت میلیون نفر است و ۴۵ درصد از این جمعیت بیمه شده و در حوزه درمان  نیز ۱۹ مرکز درمانی وجود دارد که شامل ۳ بیمارستان و ۱۶ مرکز سرپایی است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خدمات چشمگیری به خصوص در زمان ریاست مرحوم نوربخش رخ داده و در استان نیز توسعه کمی و کیفی خوبی را شاهد هستیم که شامل ارتقا اورژانس، توسعه تجهیزات و منابع انسانی و همچنین در چهار شهرستان درگز، خواف، فریمان و چناران پروژه مراکز سرپایی کلنگ زده شده که امیدواریم با تداوم این توسعه بستری خوبی را برای خدمت به بیمه‌شدگان فراهم کنیم.
داستانی بیان کرد: در سال گذشته ۳.۵ میلیون نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تولید کردیم  و امروز به مرز تولید 100 هزار نسخه رسیده‌ایم. همچنین استان خراسان پیشتاز در حوزه نسخه الکترونیک است و این آمادگی را داریم که در سال آینده ۱۰۰ درصد خدمات به صورت الکترونیک انجام شود.
وی اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 324 متر مربع و  زیر بنا هشت هزار و 387 متر  و اعتبار بالغ بر 36 میلیارد تومان بهره‌برداری خواهد شد. این پروژه در بهمن سال 92 آغاز شده است. 
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مدیریت درمان و دفتر اسناد پزشکی، مرکز اصلی خرید قرارداد در سطح استان است که تسهیل خاص و ویژه‌ای را برای مراجعین فراهم خواهد کرد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام