البرز- مجید رضاخانی از برگزاری مسابقات بین المللی ورزش سه گانه در سال آینده خبرداد و گفت: این مسابقات برای نخستین بار در کشور به میزبانی شهرستان طالقان برگزار خواهد شد.

طالقان میزبان مسابقات بین‌المللی ورزش سه‌گانه می‌شود

مجید رضاخانی رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات ورزش سه گانه برای نخستین بار تیرماه سال آینده با حضور کشورهای صاحب نام این رشته در کشورمان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات کافی در شهرستان طالقان برای میزبانی این مسابقات فراهم بوده ضمن آنکه برای استفاده از سد طالقان نیز در حال رایزنی با وزارت نیرو هستیم و از تمام توان خود جهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات دریغ نخواهیم کرد.

رئیس هیئت ورزش سه گانه از اعزام تیم بانوان جوان البرز به مسابقات اروپایی خبرداد و گفت: باشگاه جوان البرز نیمه دوم تیرماه سال آینده برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی اروپا که به میزبانی رومانی برگزار می شود حضور خواهند یافت.

رضاخانی ضمن اشاره به انتخابات ریاست فدراسیون ورزش سه گانه گفت: ۲۲ اسفند ماه سال جاری مجمع انتخاباتی در حالی برگزار می شود که سهم استان البرز در این مجمع ۳ حق رای بوده و بدون شک با در نظر گرفتن منافع ورزش استان گزینه اصلح را برای ریاست فدراسیون انتخاب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها