مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام پایانی سال نظارت‌ها در بازار اقلام اساسی خراسان رضوی تشدید می‌شود.

نظارت‌ها در بازار اقلام اساسی خراسان رضوی تشدید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان اظهار داشت: براساس مصوبه جلسات تنظیم بازار خراسان رضوی و در راستای تعدیل نرخ مرغ قرار است از طریق تهاتر با نهاده‌ها وضعیت توزیع با نرخ مناسب‌تر دنبال شود و این برنامه از هفته جاری اجرایی می‌شود.

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: کمیته تنظیم بازار استان قرار است در هفته جاری قیمت گوشت مرغ را با نرخ ۱۱۵ هزار ریال در مکان‌هایی که از سوی سازمان صنعت و معدن استان مشخص می‌شود توزیع کند.

رسولیان تصریح کرد: در نظر است با این قیمت حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ توزیع شود و این توزیع به صورت روزانه است و البته با وجود این شرایط نیز در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در استان از متوسط کشوری پائین‌تر است و در حوزه گوشت قرمز هم نرخ لاشه گوسفندی نیز همین شرایط را دارد.

وی بیان کرد: همچنین علاوه بر گوشت مرغ درصدد هستیم در حوزه سایر کالاها از جمله برنج نیز با نرخ مصوب اقدام کنیم و از ابتدای هفته جاری این مسئله نیز محقق شده است.

مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: براساس این تصمیم،  دو نوع برنج تایلندی به میزان یک هزار و ۵۰۰ تن که یک نوع آن هر کیلو ۵۲ هزار ریال و دیگری ۴۰ هزار ریال است از ابتدای هفته در سطح بازار مشهد و استان توزیع می‌شود.

رسولیان افزود: نظارت‌ها در سطح بازار استان خراسان رضوی از ابتدای بهمن ماه تشدید شده و تاکنون در این طرح ۳۱ هزار و ۷۲۰ واحد صنفی در بخش‌های مختلف نظارت و بازرسی شده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها