سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسه شبانه خود با بازیکنان این تیم از آنها خواست کمی صبور باشند تا مشکلات مالی را حل کند.

در جلسه سرپرست باشگاه پرسپولیس با بازیکنان چه گذشت؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس پس از رفتن حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی این باشگاه همچنان ادامه دارد و ایرج عرب سرپرست باشگاه نیز با آن دست و پنجه نرم می کند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی از مشکلات مالی خود شکایت دارند که این تیم بازی های فشرده و سنگینی را در اسفندماه پیش رو دارد و اسپانسرهای اصلی باشگاه نیز اعلام کرده اند فعلا خبری از مبلغ ویژه برای تزریق به تیم نیست.

از این رو ایرج عرب که در جریان نارضایتی بازیکنان قرار گرفته بود شب گذشته و در آستانه دیدار با پدیده در جام حذفی با بازیکنان تیم جلسه گذاشت و از آنها خواست تا با کمی تحمل به او کمک کنند تا بتواند قبل از پایان سال بخشی از قراردادهای فصل جاری را پرداخت کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفتگویی که با بازیکنان باتجربه نظیر سیدجلال حسینی داشت گلایه های سرخپوشان را شنید و از کاپیتان این تیم خواست جو تیم را آرام نگه دارد تا وی بتواند در چند روز آینده پولی را برای حل بخشی از مشکلات مالی فراهم کند.

عرب تصمیم دارد با توجه به اینکه فعلا هیات مدیره باشگاه وجود خارجی ندارد شخصا به فکر حل این مشکل باشد تا بتواند درصد قابل توجهی از قراردادهای بازیکنان را تا قبل از پایان سال پرداخت کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها