رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: نتایج سال 97 ریشه در استعدادیابی خوب در این رشته ورزشی دارد.

استعدادیابی خوبی در جودو صورت گرفته‌است
به گزارش قدس آنلاین ؛ حسین محمودی ، در خصوص مسابقات آتی در رشته جودو تا پایان سال 97 اظهارکرد: با توجه به اینکه مجمع انتخابی هیات در فروردین ماه سال 98 برگزار خواهدشد، برنامه‌ریزی خاصی برای سال 98 صورت نداده‌ایم. مسابقات جام فجر با مساعدت شهرداری منطقه 9 با حضور 250 شرکت‌کننده از 17 باشگاه در بخش نوجوانان و جوانان و در رشته جودو برگزارشد. این مسابقات در بخش بانوان و به مناسبت روز زن احتمالا در دو بخش نوجوانان و جوانان برگزار خواهدشد. نیمه اول اسفندماه مسابقات قهرمانی استان جوجیتسو در سبک نوازا را در پیش داریم، کلاس عملی داوری درجه 3 جودو در تاریخ 9 لغایت 12 اسفند برگزار می‌شود. کلاس برگزاری کلاس مربی‌گری و آزمون دان دفاع شخصی در 14 لغایت 18 ماه آینده برگزار می‌شود. 
وی ادامه داد: آزمون دان 1 تا 5 جودو در تاریخ 23 و 24 اسفندماه و مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو در 25 اسفند و در تهران صورت خواهدگرفت. مراسم همایش تجلیل از برترین‌های جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع‌شخصی در نیمه دوم اسفندماه انجام خواهدشد. نصب پلاک افتخار در منزل استاد غلامرضا اسدی و نامگذاری مدرسه جودو مشهد به نام این استاد از کارهای مهم ماه آتی خواهدبود.
رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراسش استان خراسان رضوی در خصوص استعادادیابی در سال 97 توضیح داد: در حوزه جودو، جوجیتسو و کوراش و به ویژه جودو با همکاری انجمن جودو آموزش و پرورش در دو بخش آقایان و بانوان استعدادیابی از نواحی 7 گانه شهر مشهد و باشگاه های فعال در مشهد و شهرستان‌ها با همکاری کارشناسان مربوطه و دانشگاه فردوسی صورت گرفت که حاصل آن، جذب تعدادی نونهال و نوجوان به این رشته ورزشی بود.
محمودی افزود: این افراد به همراه دیگر ورزشکارانی که در دوره‌های قبلی به این رشته ورزشی علاقه پیدا کردند، در اولین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی کشور در رشته جودو که در استان یزد برگزار شد، توانستند با کسب 5 مدال طلا و 4 نقره با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کنند. کسب این عنوان ریشه در استعدادیابی و پرورش گزینه‌های خوب در سنین پایه داشت که می‌توانند آینده ورزشی استان خراسان را در رشته جودو تضمین کنند. 
وی در خصوص مسابقات کامبت‌جوجیتسو که هنوز در ایران به طور رسمی برگزار نشده، تصریح کرد: متولی رشته جوجیتسو، انجمن جوجیتسو کشور است که زیرمجموعه فدراسیون جودو است. سیاست‌گذاری کلان این رشته توسط این انجمن صورت گرفته و ما فقط مجری آن هستیم.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها