البرز- گفت: عبادالله کامکار با اشاره به اینکه البرز همچنان رتبه نخست اعطای تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کشور را در اختیار دارد گفت: تاکنون یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درقالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز پرداخت شده است.

تداوم جایگاه نخست البرز در اعطای تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی

عباداله کامکار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در شرایط فعلی که گره گشایی و حل مشکلات واحدهای تولیدی به نفع اقتصاد و اشتغال کشور است، البرز همچنان در اعطای تسهیلات به بنگاه های اقتصادی دارای رتبه یک کشوری است.

وی افزود: در آخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز که روز یکشنبه برگزار شد ۶ پرونده مربوطه به واحدهای تولیدی مورد بررسی قرارگرفت که ۲ پرونده به کارگروه شورای ملی جهت بررسی ارسال شد و ۴ مورد در کارگروه به نتیجه رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز افزود: مصوب شد مدیران بانک‌ها با تعامل بیشتر جهت تسهیل و رفع موانع ومشکلات تولید، همراهی لازم را داشته باشند تا واحدهای تولیدی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

این مسئول در خصوص برخی واحدها که پرونده مالیاتی به دلیل استقرار دفتر مرکزی آنها در تهران است، بیان کرد: براساس ماده ۱۱۰ قانون مالیاتی باید پرونده‌های مالیاتی کارخانه هایی که در استان مستقر و مشغول به فعالیت هستند، انتقال داده شود تا بتوان جهت تسریع وحل مشکلات مالیاتی به این واحدها کمک کرد.

کامکار در پایان در خصوص تخصیص تسهیلات گفت: تاکنون هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درقالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز پرداخت شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها