البرز- علیرضا عسگری گفت: با انتصاب های سفارشیِ و خارج از اصول و ساختار در هیچ شرایطی موافق نخواهم بود.

‍ قائم مقام شهردار کرج: با انتصاب‌های سفارشی و خارج از اصول مخالفم

علیرضا عسگری قائم مقام شهردار کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با تاکید براینکه موافق انتصاب های  سفارشی و خارج از اصول وساختار نیستم، گفت:با وجود افراد توانمند و شایسته در مجموعه، انتشار برخی اسامی برای تصدی امورات حتی به شوخی هم در شان مدیریت شهری کرج نیست.

وی افزود: منشاء مودّت و موفقیت شهرداری در امر خدمات رسانی و همچنین مقدمه اصلاح امور، کاهش مشکلات، پویایی سازمانی و مبارزه با فساد، عملاً در گروی انتصابات صحیح است.

عسگری تصریح کرد: انتصابات سفارشی آنهم بدون رعایت شرایط احراز منشاء اختلافات، ضعف عملکرد، ناکارآمدی، بی انگیزگی، ایجاد نارضایتی و نهایتاً شکست سازمانی را در پی خواهد داشت.

قائم مقام شهردار کرج توجه به ضابطه انتصابات در شهرداری را  امری ضروری دانست و گفت: لیاقت و شایستگی های فرد می بایست متناسب با ویژگی های شغل پیشنهادی باشد.

وی ادامه داد: اینکه شورای اسلامی شهر در عزل و نصب کارکنان شهرداری دخالت دارد، نباید واژه صحیحی باشد، اما رد پای تنی چند از افراد در انتصابات ناصحیح چنانچه محرز شود، می بایست به آن توجه نکرد و در صورت اصرار یا ایجاد مزاحمت، قابل پیگیری است.

این مسئول شهری یکی از گام های وفاداری به آرمان های نظام اسلامی را  پرهیز از اختلاف و ایجاد امید در مردم دانست و با تاکید براینکه نباید گفتارها و عملکرد به نحوی باشد که عکس آن برداشت شود، افزود: در این زمینه توجه به سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فصل الخطاب بوده و با همین خط کش می توان پایبندی افراد را از شعار تا عمل ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها