مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۹۴ هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور در زمینه‌ی کارهای عام المنفعه و امور خیریه فعالیت می‌کنند.

۹۴هزار هیئت مذهبی در سرار کشور مشغول فعالیت هستند
به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی دارابی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورای اسلامی مشهد در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۹۴ هزار هیئت مذهبی در سراسر کشور فعالیت می‌کنند که علاوه بر تعظیم شعائر دینی و مناسبتی، در کارهای عام المنفعه و امور خیریه و کاهش طلاق و اختلافات طوایفی اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک قرارگاه حاکمیتی در عرصه تبلیغ حکیمانه دین فعالیت می‌کند، تصریح کرد: امروز در دو ساحت تبلیغ سنتی و فضای مجازی فعالیت‌ها دنبال می‌شود بگونه‌ای که با بهره گیری از ۵۵۰۰ روحانی مستقر در سطح کشور که کارهای تبلیغی و مشاوره‌ای و تعظیم شعائر دینی در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی را انجام می‌دهند مقابله هوشمندانه با آسیب‌های اجتماعی را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: روحانیون ما در جریان اقتصاد مقاومتی نیز فعالیت‌های خوبی را انجام داده اند و امروز در استان خراسان رضوی ۴۸۵ روحانی مستقر فعالیت می‌کنند که با رصد دائمی و ارزیابی‌ها و گردهمایی آموزشی در راستای مؤثر بودن و نشاط آفرین بودن این قشر برنامه ریزی می‌کنیم.

دارابی افزود:اگر تعامل و هم افزایی هوشمندانه داشته باشیم و شورای فرهنگی اجتماعی در روستاها شکل بگیرد و تقویت شود می‌توانیم در راستای کاهش آسیب‌ها کارهای خوبی را انجام دهیم و در عین حال بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد نقشه راهی است برای همه ما تا در طلیعه دهه پنجم انقلاب اقدامات فاخری انجام دهیم.
انتهای خبر/

برچسب‌ها