البرز - عباس زارع با بیان اینکه اتمام فاز نخست پروژه متروی کرج منوط به تخصیص اعتبارات لازم است، گفت:شهردار و مسئولان سازمان حمل‌ونقل ریلی وعده داده‌اند که بخشی از خط دو تا دو سال آینده بهره‌برداری شود.

بهره‌برداری از خط دو متروی کرج تا دو سال آینده

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس زارع صبح چهارشنبه در آئین توسعه فاز اول حمل‌ونقل عمومی شهر کرج اظهار کرد: امروز شاهد به نتیجه رسیدن تصمیم‌های شورای پنجم توسط شهرداری هستیم.

وی افزود: امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر حوزه حمل‌ونقل عمومی ‌در شهر کرج باشیم.

زارع با تأکید بر اینکه شورای پنجم بر مسائل زیست‌محیطی حساس است، گفت: توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کلان‌شهر کرج همواره مورد تأکید شورای شهر است.

رئیس شورای شهر کرج به بودجه سال آینده شهرداری کرج و توسعه ناوگان عمومی اشاره کرد و، گفت: بازسازی ناوگان عمومی در دستور کار قرار گرفت و در کنار این مهم خرید اتوبوس‌های جدید دنبال شده که امروز شاهد بهره‌برداری از فاز نخست آن هستیم.

زارع در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت پروژه متروی کرج اشاره کرد و گفت: این پروژه  سال گذشته غیرفعال بود و امسال به‌صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: شهردار و مسئولان سازمان حمل‌ونقل ریلی وعده داده‌اند که بخشی از خط دو تا دو سال آینده بهره‌برداری شود.

رئیس شورای شهرکرج اتمام فاز نخست پروژه متروی کرج را منوط به تخصیص اعتبارات لازم دانست و گفت: امیدواریم با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور است بتوانیم پیگیری‌های لازم برای تحقق این مهم را دنبال کنیم.

وی در پایان گفت:  توسعه حمل‌ونقل عمومی در بهبود وضعیت زیست محیطی شهر کرج و کاهش آلودگی هوای تأثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها