در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، امروز دو دیدار برگزار می‌شود.

تقابل امپراطور و ژنرال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی فولاد خوزستان به مصاف سپاهان خواهد رفت.

پارس جنوبی - ماشین‌سازی

شاگردان مهدی تارتار به لطف شکست‌های اخیر فولاد خوزستان، با این تیم هم امتیاز شده و در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. این تیم در زمین خودش به سختی امتیاز می‌دهد و تاتار و شاگردانش دوست دارند نهایت استفاده از امتیازات خانگی را برده و خودشان را در بین ۶ تیم نگه دارند. ماشین‌سازی پس از بازی پر حرف و حدیث برابر تراکتورسازی، می‌خواهد دوباره به نتایج خوبش در نیم فصل دوم ادامه بدهد. این تیم با پارس جنوبی تنها سه امتیاز فاصله دارد و اگر به برتری برسد به جایگاه خوبی در جدول خواهد رسید. پارس جنوبی ۲۵ امتیازی و در رده هفتم و ماشین‌سازی نیز با ۲۲ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستاده‌اند.

فولاد - سپاهان

سپاهانی‌ها پس از شکست برابر تراکتورسازی، هفته گذشته پارس جنوبی را شکست دادند تا کمی از شوک باخت به تیم تبریزی خارج شوند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با ۴۱ امتیاز در رده سوم قرار دارند اما یک بازی عقب افتاده و همچنین دیدار امروز این امید را به آنها داده که دوباره به صدر جدول بازگردند. این تیم به هیچ عنوان دوست ندارد لغزشی داشته باشد، چرا که در صورت افتادن چنین اتفاقی، ممکن است تا رده چهارم جدول رده‌بندی پایین بیاید. تراکتورسازی روز گذشته پدیده دیگر تیم مدعی قهرمانی را شکست داد تا به صدر جدول برود. اگر سپاهان بخواهد دلخوش به بازی عقب افتاده خود باشد، شاید نتواند آنطور که دلش می‌خواهد نتیجه بگیرد. ژنرال فوتبال ایران، این روزها سکوت کرده، سکوتی که به قول خودش آخرین سنگر است. او دنبال اثبات توانایی‌های گذشته خود است و دوست ندارد از غافله مدعیان عقب بماند.

فولاد که شروع رویایی با افشین قطبی ملقب به امپراطور داشت، به‌ یک‌باره روی نوار شکست قرار گرفت و برابر نساجی مازندران، استقلال و سایپا سه شکست پیاپی را متحمل شد. قطبی در نشست خبری از انتقادها ناراحت بود و مدعی بود تیمش فوتبال خوبی بازی می‌کند. او دیدار با سپاهان را تاریخی خطاب کرده، چرا که قرار است تیمش علاوه بر بازی خوب، در ورزشگاه تازه تأسیس فولاد آره‌نا فوتبال قشنگی را ارائه دهد. فولاد با ۲۵ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

نتایج بازی‌های روز گذشته به شرح زیر است:

تراکتورسازی یک - پدیده شهر خودرو صفر
نفت مسجدسلیمان صفر - سایپا یک

برنامه ادامه بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

جمعه ۲۴ اسفند

پارس جنوبی جم - ماشین‌سازی‌تبریز، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه تختی جم
فولاد - سپاهان، ساعت ۱۷:۵۰، ورزشگاه فولاد آره‌نای اهواز

شنبه ۲۵ اسفند

سپیدرود رشت - پرسپولیس، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه سردار جنگل رشت
استقلال-نساجی مازندران، ساعت ۱۹، ورزشگاه آزادی

یکشنبه ۲۶ اسفند

ذوب‌آهن - استقلال خوزستان، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
پیکان - صنعت نفت آبادان، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه شهدای شهر قدس

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها