سردار ایوب سلیمانی با بیان اینکه برای سفرهای نوروزی نیروی انتظامی در تمامی مسیرها فعال است، گفت: سازمان بسیج نیز اعلام آمادگی کرده تا در موارد مختلف ترافیکی و انتظامی ما را یاری دهد.

اعلام آمادگی بسیج برای حضور در خدمات سفر نوروز

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در نشست مشترک شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و کمیسیون ایمنی راه‌ها با بیان اینکه ما اگر در ۳۰ کیلومتری شهرها برای روشنایی، نصب علائم ایمنی و ... همه را بسیج کنیم کاهش چشمگیری در تصادفات خواهد داشت. ما نیروی انتظامی را در سراسر کشور فعال کرده‌ایم و بسیج اعلام آمادگی کرده تا کمک کند و در صورت حضور نیروهای مازاد، کمک بسیاری به ما خواهد شد.

وی افزود: توسعه خودروهای گشت از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. اکنون کسری ۱۵۰۰ خودروی گشتی وجود دارد که قرار است آنها را تامین کنند. همچنین با رئیس سازمان اورژانس هماهنگی کردیم تا با حضور همه‌جانبه خود در حین مسیرها اقدامات را برای تسریع در انتقال مصدومان انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: استراحتگاه‌ها در مسیرهای طولانی برای مسافران بسیار مهم هستند و بر همین اساس ایجاد استراحت‌گاه‌های دارای امکانات مناسب همراه با برنامه‌های جذاب به عنوان استراحتگاه امری مهم به شمار می‌آید.

وی در پایان گفت: اگر بتوانیم دوربین‌های لیزرگان را در سراسر مسیرها افزایش دهیم، آمار تصادفات کمتر خواهد شد و به سوی هوشمندسازی خواهیم رفت. عید امسال نقطه شروع کاهش تصادفات کشوری است و ما امیدواریم اقدامی اساسی در کاهش تصادفات شکل بگیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها