البرز- خلیل عبداللهی گفت: در سال ۹۷ این هیئت ورزشی موفق به اعزام ۲۱ تیم ورزشی خود به مسابقات کشوری کارگران شده است و ۷ همایش وبرنامه فرهنگی ورزشی با محوریت خانواده ها برگزار کرده است.

۲۱ مدال رنگارنگ سهم کارگران البرز از رویدادهای کشوری

خلیل عبداللهی رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در سطح استانی نیز این هیئت ورزشی ۳۰ مسابقه  و برنامه را برگزار کرده است و مشارکت کارگران و خانواده آنها بسیار پررنگ بوده است.

رییس هیئت ورزش کارگری استان البرز مدال آوری های سال ۹۷ را مورد اشاره قرار داد و گفت: در مجموع اعزام ها و میزبانی از مسابقات کشوری کارگران ۲۱ مدال رنگارنگ نصیب ورزشکاران و تیم های البرز شده است که از مهمترین آنها می توان به عنوان سومی والیبال، دومی دارت و ورزش های رزمی اشاره کرد.

عبداللهی میزبانی از مسابقات ورزش های رزمی کارگران کشور در البرز را یکی از شاخص ترین اقدامات سال ۹۷ برشمرد و گفت: در این رویداد میزبان ۲۱۰ ورزشکار بودیم و با کسب ۶ مدال عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کردیم.

وی افزایش تیم های حاضر در لیگ های ورزشی کارگران استان، بهره وری بالا از فضاهای ورزشی موجود و توسعه ورزش در واحدهای تولیدی استان را از دیگر دستاوردهای سال ۹۷ دانست.

رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز در پایان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالیانه این هیئت ورزشی در روز جاری گفت: در این مجمع که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز  ومسئولان انجمن های ورزشی کارگری برگزار شد ضمن بررسی عملکرد این هیئت ورزشی در یک سال گذشته اهداف وبرنامه های پیش رو نیز مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها