همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: پلیس برخورد قاطع و صریحی با کالای قاچاق دارد و اجازه نمی‌دهد فرد یا افرادی در اقتصاد کشور و استان مشکل ایجاد کنند.

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۸۸ میلیارد تومان در سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: امسال و تاکنون پلیس استان همدان برای مبارزه با کالای قاچاق ۴ هزار نفر را دستگیر و ۱۸۸ میلیارد تومان کالای قاچاق را کشف کرده است.

 کامرانی صالح با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با کالای قاچاق و صراحت این برخوردهای قانونی در استان همدان، گفت: امسال از مجموع ۱۸۸ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شده ۱۰۰ فقره، پرونده‌های با بیش از یکصد میلیون تومان ارزش کالای قاچاق کشف شده بوده است.

 وی افزود: امسال جرایم خشن در استان همدان  در مقایسه با سال قبل ۱۳ درصد کاهش دارد اما شاهد افزایش  ۲۰ تا ۳۰ درصدی سرقت‌های خرد در استان هستیم که پلیس با ایجاد قرارگاه سرقت با آن برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با یادآوری اینکه کشت ماده مخدر گل در همدان نداریم، ادامه داد:  برای تامین امنیت محل سکونت و کار شهروندان در تعطیلات نوروز ۳۰ ایستگاه انتظامی، ۱۵ ایستگاه خدمات رسانی در قالب بیش از ۵۰۰ گروه کاری سواره و  پیاده، نظارت‌های محیطی را بر عهده دارند و بیش از ۵ هزار شبگرد و نگهبان محله و سرایدار هم ساماندهی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: امسال در حدود ۶ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مخدر را در استان کشف کردیم که بخش عمده آن برای مصرف در سایر استان‌ها حمل می‌شد.

وی اظهار کرد: ۲۰۰ هزار عدد نیز انواع مواد محترقه  امسال کشف شده است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها