یزد - حمیدرضا پایدارفر گفت: بهزیستی شهرستان در سال ۱۳۹۷ زمینه اشتغال ۳۴۰ نفر از مددجویان بهزیستی اردکان فراهم کرده است.

بهزیستی اردکان زمینه اشتغال ۳۴۰  نفر مددجو را  فراهم کرده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا پایدارفر رئیس اداره بهزیستی اردکان اظهار داشت: بهزیستی شهرستان اردکان در سال ۱۳۹۷ با پرداخت انواع تسهیلات قرض الحسنه (خود اشتغالی؛ مشاغل خانگی و کارفرمایی)، زمینه اشتغال ۸۷ نفر وهمچنین از طریق صنایع شهرستان از جمله کارخانه گندله سازی و شرکت کاشی و سرامیک ایفا سرام اردکان بدون دریافت هیچ گونه تسهیلات، زمینه اشتغال ۲۵۳ نفر ا ز مددجویان بهزیستی فراهم شده است.

وی افزود: در بازدیدهایی که از برخی کاخانجات شهرستان داشتیم  از مجموعه مدیریتی این شرکت ها که در راستای جذب و به کار گیری معلولان و مددجویان تلاش می کنند، قدردانی شد.

پایدار تصریح کرد: دو شرکت کاشی این شهرستان در سال ۹۷ بدون دریافت هیچ گونه تسهیلاتی، زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی اردکان را فراهم کرده اند.

پایدارفر با بیان اینکه  سازمان بهزیستی وظایف بسیار گسترده و گروه‌های هدف بسیاری دارد گفت : بهزیستی متولی کمک‌ رسانی وحمایت از معلولان جسمی و ناتوانان ذهنی، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانواده و سالمندان که توانایی داشتن یک زندگی عادی را ندارند، است و عمده ترین هدف و آرمان این سازمان، توانمندسازی جامعه هدف و کمک به استقلال اقتصادی آنان است که این امر به نوبه خود منجر به کشف و تقویت استعدادها همراه با حفظ شان و کرامت انسانی آنان خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان ساخت: بازتوانی و توانمندسازی افراد و خانواده های نیازمند، معلولان  و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش از اهداف و خط مشی های متعالی این سازمان است.

رئیس اداره بهزیستی اردکان افزود: برای توانمندسازی ناتوانان، دولت به تنهایی نمی‌تواند این مسئولیت سنگین را انجام دهد و نیاز است که شرکت‌ها، نهادها و خیرین هم به کمک دولت بیایند و برای حمایت از مددجویان و ناتوانان، مشارکت کنند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها