قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: تا پایان هفته جاری، جوی نسبتا پایدار بر منطقه قزوین حاکم خواهد بود.

جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی از امشب تا ظهر پنج شنبه ناپایداری هایی به صورت افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش باران و برف و در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و پدیده مه را خواهیم داشت؛ از ظهر پنج شنبه تا جمعه جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم خواهد بود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ظهر امروز تا ساعت ۱۲ فردا به صورت صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، از اواخر وقت افزایش ابر و بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر برف و مه آلود پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان از ظهر فردا تا روز پنج شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و در پاره ای مناطق افزایش ابر و در ارتفاعات برف و مه آلود و از بعدازظهر کاهش ابر و برای روز پنج شنبه الی روز جمعه نیز وضعیت کمی ابری و در بعدازظهر پاره ای مناطق افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده و از بعدازظهر کاهش ابر پیش بینی می شود.

شیخ الملوکی با اشاره به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: بیشینه دما مربوط به شهرستان آبیک با ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با منفی سه درجه سلسیوس زیرصفر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها