مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ضمن اعلام خبر توزیع غذا، لباس گرم و آب شرب در مناطق سیل‌زده استان گلستان توسط این بنیاد، گفت: هم‌اکنون بیش از یک هزار خادمیار رضوی در مناطق سیل زده استان گلستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

۱۰۰۰ خادمیار رضوی در مناطق سیل‌زده استان گلستان حضور یافتند

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از آستان نیوز، محسن منصوری درباره مجموعه اقدامات انجام شده برای مناطق سیل‌زده اظهار داشت: این بنیاد به دستور تولیت آستان قدس رضوی در کنار سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان از لحظات نخست وقوع سیلاب در مناطق سیل‌زده حضور داشته است.

وی عنوان کرد: با اهتمام به این مطلب که حجم خرابی‌ها در شهرستان آق قلا بسیار زیاد بوده، تلاش شده است در ابتدای کار در حوزه‌های خدماتی امدادرسانی صورت پذیرد و انجام طرح‌های عمرانی از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته‌ها و ماه‌های آتی پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از هزار نفر از خادمیاران رضوی در قرارگاه مرکزی آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده حضور یافتند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده در دستور کار است و در مراحل بعد امور عمرانی و پاکسازی منازل از گل و لای انجام می‌گیرد.

منصوری گفت: عمده نیازهای مردم در حال حاضر بیشتر مواد غذایی کنسروی، آب معدنی، مواد بهداشتی، پوشاک گرم، شیر خشک، چادر و پتو است.

انتهای پیام

برچسب‌ها