سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۱۱ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۶۸۹ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۱ فروردین سال جدید به استان خبر داد.

 ۱۱.۵ میلیون نفر زائر و مسافر به خراسان رضوی سفر کردند

به گزارش قدس آنلاین مهدی فروزان  اظهار داشت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴.۲  درصد کاهش دارد.

وی افزود: ۸۷۸ هزار و  ۴۲۲  نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به  استان  وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۷.۷ درصد کاهش داشته است. 

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۳۳۴  هزار و ۲۵۷  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده‌اند که با رشد ۲.۳ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده‌اند را  نیز ۱۷۰ هزار و ۸۱۰   نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد کاهش داشته است. 

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفند ماه گذشته تا ۱۱ فروردین سال جدید به استان وارد شده‌اند هم ۱۰ میلیون و  ۱۴۳  هزار و ۲۰۰ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش ۳.۸ درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا  ۱۱ فروردین سال جاری هفت  میلیون و  ۶  هزار و  ۳۵۴ نفر به این کلانشهر  وارد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته، ۹ درصد کاهش دارد.

وی افزود: ۶۵۱ هزار و  ۶۷۱ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۸.۷  درصد کاهش داشته است. 

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۳۳۴ هزار و  ۲۵۷  نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده‌اند که با رشد ۲.۳ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده‌اند را  نیز ۱۴۰  هزار و ۴۱۰  نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته ۱۹ درصد کاهش دارد.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۱ فروردین سال جدید به مشهد وارد شده‌اند هم پنج میلیون و ۸۵۰ هزار و  ۱۶  نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش پنج درصدی مواجه بوده است.

برچسب‌ها