قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: هوای قزوین طی چند روز آینده با بارش های رگباری همراه خواهد بود.

هوای قزوین طی چند روز آینده با بارش های رگباری همراه خواهد بود

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی چند روز آینده منطقه در دامنه امواج ناپایدار قرار دارد که پیامد آن افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های رگباری، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود؛ لازم به ذکر است برای شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور، ناپایداری هایی در استان بویژه در ساعات بعدازظهر و شب از شدت و گسترش بیشتری برخوردار است.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان طی امروز و فردا به صورت نیمه ابری گاهی افزایش ابر در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی و برای روز جمعه تا روز شنبه نیز وضعیت کمی نیمه ابری از بعدازظهر ابری و در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: وضعیت آب و هوای استان برای روز شنبه تا روز یکشنبه نیز به صورت ابری از بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

شیخ الملوکی عنوان کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان آوج با یک درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما نیز مربوط به شهر رازمیان با ۸ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها