رئیس فراکسیون امید مجلس از بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در مجمع وزرای ادوار خبر داد.

بررسی بیانیه "گام دوم" در دستور کار مجمع وزرای ادوار

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس، با اشاره به بیانیه  گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: همه نهادها و تشکل‌ها باید بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار خود قرار دهند و راهبرد آینده کشور را بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این بیانیه مشخص کنند.

وی افزود: وظیفه نهادهای تصمیم‌گیر چون مجلس شورای اسلامی و دولت در این زمینه بیش از نهادهای دیگر است و باید این نهادها به طور جدی منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را دنبال و محقق کنند.

رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: مجمع وزرای ادوار به زودی بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار خود قرار می‌دهد تا از این طریق به نهادهای تصمیم‌ساز برای تحقق گام دوم انقلاب کمک شود.

عارف با اشاره به اینکه اخیراً مجمع وزرای ادوار الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت را مورد بحث و بررسی قرار داد و جلسه‌ای با مرکز الگوی پیشرفت برگزار کردیم، گفت: بررسی بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار بعدی مجمع وزرای ادوار است.

 «مجمع وزرای ادوار» با حضور برخی وزرا و معاونین دولت‌های پیشین تشکیل شده است و محمد رضا عارف ریاست این مجمع را برعهده دارد.

در همین زمینه یحیی آل‌اسحاق رئیس پیشین اتاق بازرگانی که در این مجمع حضور دارد، گفته بود: این مجمع، مجموعه‌ای غیرحزبی است که وزرای دوره‌های مختلف در آن حضور دارند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها