نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد و باید کاملاً اصول جنگیدن در شرایط سخت جنگی را بداند.

دولت باید اصول جنگیدن در شرایط جنگ اقتصادی را بداند

به گزارش قدس آنلاین، سید صباح زنگنه، رفتار تعاملی دولت با اقتصاددانان و منتقدان دلسوز را در مواجهه با چالش‌های اقتصادی در سال ۹۸ مهم دانست و گفت: سال ۹۸ که به‌عنوان سال «رونق تولید» نام‌گذاری شده است را باید فرصتی مهم و غنیمت بدانیم تا از این طریق کشور را در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های بی‌پایان آمریکا و شرکای غربی و منطقه‌ای‌ آن بیمه کنیم. 

وی ادامه داد: امسال، سال حساسی است و همان‌طور که رهبر انقلاب نسبت به وجود فتنه در سال ۹۸ هشدار دادند باید آن را جدی بگیریم و از آنجا که دولت در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد باید کاملاً اصول جنگیدن در شرایط سخت جنگی را بداند.

نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این خواسته که دولت باید کارآمدی و شایسته‌سالاری را جایگزین روابط و رودربایستی‌ها کند، خواسته به‌حقی است و نباید دولت نسبت به آن خرده بگیرد.

زنگنه در پایان افزود: با توجه به اینکه امسال سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است، امیدواریم نمایندگان خانه ملت پیش از برگزاری انتخابات بتوانند گام‌های مؤثری برای عملی شدن شعار سال بردارند و وضعیت اقتصادی فعلی را بهبود دهند تا حداقل یک نتیجه قابل قبول از خود بر جای بگذارند.

منبع: آنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها