معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: ۶ موکب از استان تهران به منطقه سیل زده دشت آزادگان اعزام شدند.

اعزام ۶ موکب استان تهران به منطقه سیل زده دشت آزادگان

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمد امامی امین معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، با اشاره به درخواست برخی از موکب داران استان تهران برای امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده اظهار کرد: درخواست‌های بسیاری از سوی موکب داران استان برای اعزام به استان‌های سیل‌زده داشتیم که در نشست اولیه با ستاد اربعین حدود ۶ موکب به استان خوزستان اعزام شدند.

وی افزود: محل مأموریتی موکب‌های استان تهران، دشت آزادگان است که با هماهنگی ستاد اربعین استان تهران، طبخ غذا برای ۲۵ تا ۶۰ هزار نفر انجام خواهد شد.

امامی امین گفت: همچنین تعدادی از نانوایی‌های سیار نیز برای اعزام به مناطق سیل زده استان خوزستان و دشت آزادگان اعلام آمادگی کردند.

معاون استاندار تهران گفت: تیم‌های هلال احمر، آب و فاضلاب و برق استان تهران برای امدادرسانی به سیل زدگان در این منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به نحوه توزیع اقلام خوراکی در دشت آزادگان نیز تصریح کرد: تیم ارزیابی و عملیاتی پس از نیازسنجی‌های لازم با کمک اتاق اصناف استان تهران و مردم برای توزیع اقلام خوراکی در دشت آزادگان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

امامی امین بیان کرد: معاونت عمرانی استانداری تهران با همکاری مدیریت بحران استان خوزستان با مدیریت صحیح اقلام را به دست نیازمند و مصرف کنندگان واقعی خواهند رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها