سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن انتقاد از اقدام آمریکا در «تروریستی» شناختن سپاه پاسداران، بر لزوم پرهیز کشورها به ویژه قدرت‌های بزرگ از قلدری و احترام گذاشتن به قوانین بین‌المللی شده است.

واکنش چین به اقدام ضد ایرانی آمریکا علیه سپاه پاسداران

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، وزارت خارجه چین در واکنش به اقدام خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که همه کشورها باید به قواعد بین‌المللی احترام بگذارند و از قلدری بپرهیزند.

به دنبال تازه‌ترین اقدام ضد ایرانی و غیرقانونی دولت آمریکا و «تروریستی» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان «یک سازمان تروریستی خارجی»، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه شنبه به این موضوع واکنش نشان داده است.

بنا بر گزارش «شینهوا»، آقای «لو کانگ» در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره این اقدام آمریکا تاکید کرد که همه کشورها باید اصول اساسی روابط بین‌الملل و قواعد منشور سازمان ملل را مراعات کنند و از «قلدری» بپرهیزند.

سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد: «ما امیدواریم که کشورهای مرتبط به ویژه قدرت‌های بزرگ خارج از منطقه، اقدامات بیشتری در جهت کمک به صلح و ثبات خاورمیانه انجام دهند نه اینکه اقداماتی بکنند که به تنش بیشتر در منطقه بیانجامد».

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها