۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
کد خبر: 651254

معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقاد نمایندگان مجلس از عدم حضور وزرا در جلسه بررسی سیل اخیر واکنش نشان داد و گفت: برداشت اشتباهی در مورد اینکه قرار است اعضای کابینه به خوزستان بروند در مجلس صورت گرفته بود.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقاد نمایندگان مجلس از عدم حضور وزرا در جلسه بررسی سیل اخیر واکنش نشان داد و گفت: برداشت اشتباهی در مورد اینکه قرار است اعضای کابینه به خوزستان بروند در مجلس صورت گرفته بود.

حسینعلی امیر با بیان اینکه وضعیت خوزستان در روز شنبه بسیار بحرانی شده بود و و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه‌ها در نتیجه رسیدن آب رها شده از سدها به هم دستگاه‌های مسئول در آماده باش بودند، اظهار داشت: آن روز باید تصمیم حساس و مهمی در مورد تخریب برخی سیل‌بندها و دژهای مهار آب گرفته می‌شد؛ زیرا در این صورت یا برخی تأسیسات زیر آب می‌رفت و یا شهرها دچار آبگرفتگی می‌شدند و این تصمیمی نبود که یک وزیر به تنهایی بتواند اتخاذ کند و نیاز به هماهنگی چند وزارتخانه و دستگاه داشت و در نهایت هم برخی تأسیسات زیر آب رفت.

امیری خاطرنشان کرد: به همین دلیل وزرا باید در محل مأموریت خود برای هماهنگی و در صورت نیاز تصمیم‌گیری می‌بودند و من نیز در نامه‌ای به مجلس همین را اعلام کردم، اما ظاهراً هیئت رئیسه و نمایندگان برداشتشان این بوده که این مأموریت در خوزستان است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه نماینده‌ای که در مجلس گفت دولت سر ما را کلاه گذاشته را دیدم و او پذیرفت که اشتباه کرده، افزود: آقای حاجی دلیگانی گفت که جبران خواهد کرد و در مجلس این اشتباه را اصلاح می‌کند.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها