قزوین_ حجت الاسلام مسعود مهدوی گفت: زمین های کشاورزان ما به زیر آب رفته است و بنده از استاندار و مدیریت بحران استان خواهش می کنم این موضوع کشاورزان را بررسی و حل کنند و مدیران استانی و فرماندار محترم سریعا این مسیر ها را لایروبی کنند تا از مشکلات کشاورزان ما کاسته شود.

"اشتغال" مهمترین دغدغه امروز جوانان/ لزوم بررسی مسئله کشاورزی توسط استاندار و مدیریت بحران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه شهر الوند در خطبه های نماز جمعه این هفته جوانان را آینده سازان مملکت دانست و اظهار داشت: داشتن آینده درخشان می تواند به دست جوانان ما محقق می شود و از جمله خصایص جوانان انقلابی می توان گفت که جوان انقلابی دغدغه مند بوده و بر اساس تکلیف عمل می کند و دارای اخلاق شجاعت و بصیرت است.

وی در بخش دیگری از ویژگی های جوان انقلابی افزود: جوان انقلابی مخالف راحت طلبی است و با فساد مبارزه می کند و مهمترین دغدغه امروز جوانان موضوع اشتغال است؛ امروز نزدیک به چهار میلیون جوان تحصیل کرده در کشور وجود دارد که باید برای آنها و شغل و مسئله ازدواج آن ها باید برنامه ریزی و توجه ویژه صورت بگیرد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به صحبت های رئیس جمهور آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ترامپِ دیوانه سپاه پاسداران ما را تروریست اعلام کرد که مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا از سپاه ما کینه بر دل دارد و آن کینه پیروزی سپاه ما در برابر داعشی ها می باشد؛  ترامپ اعلام کرده است که «هفت تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده است» اما هیچ دستاوردی نداشته است و سپاه عزیز ما خاری بر چشم آن ها شده اند.

امام جمعه شهر الوند یادآور شد: سپاه ما از هشت سال دفاع مقدس تا مسائل فرهنگی اجتماعی در طول این سالیان موفق عمل کرده است و حیله ای آن ها به خودشان باز خواهد گشت و سپاهیان ما گفتند حاضر هستند در برابر سیل بخوابند اما به مردم ما آسیبی وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: در این چند روز همه مردم و گروه های سیاسی در کشور از سپاه عزیز حمایت کردند و یک همدلی در کشور بوجود آمد و ما هم از این تریبون اعلام می کنیم ما نیز یک سپاهی بوده و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام مهدوی افزود: پیام فرمانده سپاه این بود که ما نیز ارتش آمریکا را تروریستی می دانیم و دولت آمریکا نه تنها خودش تروریست بلکه تروریست پرور نیز می باشد و ما امروز آمریکا و هم پیمانانش رژیم صهیونیستی و آل سعود را زیر پا له خواهیم کرد.

امام جمعه شهر الوند خاطرنشان کرد: امیدواریم در مناطق سیل زده حادثه ناگواری رخ ندهد و از شهر الوند نیز کمک های بسیار خوبی ارسال شده است و گروه های جهادی نیز اعزام شده اند که به حول قوه اللهی این کمک ها ادامه داشته باشد.

وی یادآور شد: در جلسه شورای اداری استان استاندار محترم عنوان کردند که در بحران اخیر فقط برای الوند احتمال دستور تخلیه وجود داشت و از همه ارگان ها تشکر می کنیم ولی تمام این آب ها به زمین های کشاورزی هدایت شده است و باید این موضوع از قبل پیش بینی و پیشگیری های لازم انجام می شد.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: زمین های کشاورزان ما به زیر آب رفته است و بنده از استاندار و مدیریت بحران استان خواهش می کنم این موضوع کشاورزان را بررسی و حل کنند و مدیران استانی و فرماندار محترم سریعا این مسیر ها را لایروبی کنند تا از مشکلات کشاورزان ما کاسته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها