معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: تمامی مدیران استان خراسان‌رضوی باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

مدیران خراسان رضوی باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند
به گزارش قدس آنلاین ، حسن جعفری ظهر امروز در جلسه قرارگاه رسانه‌ای خراسان‌رضوی که در صدا و سیمای استان برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد داریم که همه مدیران استانی باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند و اگر مدیری از پاسخگویی به نمایندگان افکار عمومی خودداری کند، حتما از او بازخواست خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های هر مدیری پاسخگو بودن است و رسانه‌ها به عنوان حلقه واسط می‌توانند ارتباط میان جامعه و مسئولان را برقرار کنند. 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در انتقال موضوعات باید نقش امانت‌داری خود را به خوبی ایفا کنند، تاکید کرد: از رسانه‌ها در بعد سیاسی و اجتماعی انتظار داریم که در انعکاس مطالب، ضمن توجه به قوانین کشور و مسائل شرعی، اخلاق مداری سرلوحه کار رسانه‌ای قرار گیرد. 

جعفری توسعه نگاه عادلانه در رسانه‌ها را یک ضرورت برشمرد و گفت: اگر موضوعی انتقادی در مطبوعات و رسانه‌ها منتشر می‌شود، انتظار داریم که زمینه پاسخگویی مدیر مربوطه هم فراهم گردد تا از ناامیدی جامعه جلوگیری شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه‌ها در ارتقای سطح نشاط اجتماعی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند نقش آفرین باشند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دشمن برای اثرگذاری در جامعه طرح‌های مختلفی رسانه‌ای تدارک دیده است لذا برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید بیش از پیش از ظرفیت رسانه‌های داخلی استفاده شود. انتظار می‌رود که همه رسانه‌ها در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه نقش آفرینی کنند. 

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها