سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد با بیا اینکه تا کنون ۴۰ مورد آب‌گرفتگی در سطح شهر مشهد گزارش شده از جانمایی و انبار ۱۰ هزار کیسه شن خبر داد.

گزارش ۴۰ مورد آب‌گرفتگی/جانمایی و انبار ۱۰ هزار کیسه شن
به گزارش قدس آنلاین، مهدی یعقوبی اعلام کرد: طی بارش‌های عصر امروز تا کنون حدود ۴۰ مورد آبگرفتگی در سطح معابر شهر گزارش شده است که با توجه به پیش‌بینی و استقرار  ماشین آلات، پمپ های مکش قوی و عوامل کارگری خدمات شهری موارد مرتفع گردید.
وی افزود: باتوجه به بارش مستمر و تقریباشدید و ادامه دار باران ازظهر امروز که همچنان نیز باشدت خوبی ادامه دارد ضمن فعالیت بیش از ۱۷۰ دستگاه ماشین الات و ادوات، بیش از ۱۷۰۰ نفرنیروی کارگری، بیش از ۱۱۰ دستگاه موتورپمپ سبک سیار، بیش از ۱۰۰۰۰ کیسه شن نیز در نقاط مورد نیاز سطح شهر جانمایی و دپو گردید.
یعقوبی تصریح کرد: باتوجه به شدت و استمرار بارندگی و عدم جوابگویی ظرفیت کانالها دربرخی ساعات که باران ها شدید و رگباری بود، ضمن جاری شدن رواناب و تجمع اب در برخی معابر، نقاطی ازسطح شهردچارابگرفتگی شد که باحضورعوامل خدمات شهری موارد مرتفع گردید و این فعالیت ها با توجه به استمرار بارندگی، تداوم دارد.
یعقوبی خاطرنشان کرد: همچنین در طول این مدت ۴۱ مورد عملیات توسط همکاران اتش نشانی صورت پذیرفته  که ۱۲ مورد مربوط به آبگرفتگی منازل، کارگاه و معابر بوده است. ضمنا با توجه به پیش بینی بارندگی، طی سه روز گذشته، نسبت به تخلیه چاههای جذبی، سپتیک ها و لایروبی و نظافت کال ها اقدام شده است
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها